Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|„Гладиатор II“ на Ридли Скот събра 87 млн. долара през уикенда, представя се добре в Европа

Дългоочакваното продължение на прочутата лента на Ридли Скот – „Гладиатор“, „Гладиатор II“ не предизвика особени реакции сред публиката в САЩ, Канада и Китай в края на миналата седмица. През уикенда обаче отбеляза едно от най-силните представяния за филм на Ридли Скот като събра 87 млн. долара в Европа, съобщава в. Guardian. Лентата се представи най-силно във Великобритания и Франция, въпреки че изостава от февруарския блокбъстър „Дюн: Част втора“.
Филмът стартира в 63 държави в края на миналата седмица, включително Обединеното кралство, където събра 11,4 милиона долара от 722 салона. Също така се представи особено силно във Франция със 10,3 милиона долара от 729 салона.
Това начало е малко по-слабо от февруарскят блокбастър продължение „Дюн: Част втора“ , което спечели 97 милиона долара в международен план през първия си уикенд. Актьорският състав и екипът на „Гладиатор II“ бяха на едноседмично престурне, което завърши с прожекция, посетена от крал Чарлз III в Лондон миналата седмица. Освен това екипът си партнира с десетки международни марки, за да разшири по-добре своя профил, включително марка мексикански бисквити, връзка със системата за обществен транспорт на Рим и кампания с германска банка.
Ключови думи
|
|
Honda обмисля да прехвърли част от производството на автомобили от Мексико и Канада към САЩ
Автомобили |Русия възражда комсомолските школи за политическо образование от Съветския съюз
Политика |България подписа договор за търсене на нефт и газ в блок "Хан Тервел" в Черно море
Енергетика |ЖП линията, която ще възроди транспорта на Южна Италия
ЕС |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Доналд Тръмп: Зеленски споделя вината за жертвите на войната
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата икономика: Сингапур обяви края на глобализацията и очаква нова по-лоша ера
Бизнес |Безос изпрати годеницата си и Кейти Пери в космоса (видео)
Любопитно |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

GROHE превръща градината Senato в оазис на „Чистата радост от водата “по време на Milan Design Week 2025


Коментари
Няма въведени кометари.