Google и NBCUniversal постигнаха споразумение за относно достъпността до съдържание в YouTube

Google и NBCUniversal постигнаха споразумение за относно достъпността до съдържание в YouTube

Google, собственост на Alphabet, и компанията на Comcast NBCUniversal заявиха, че са постигнали дългосрочно споразумение за запазване на достъпността на предаванията на NBC, включително "Sunday Night Football" и "America's Got Talent", в YouTube TV.

Сделката включва многогодишен ангажимент за разпространение на пълното набор от мрежи на NBCUniversal, като NBC и CNBC, в YouTube TV, според изявление на компаниите в четвъртък, пише Ройтерс.

YouTube вече заема най-големия дял от телевизионните гледания в САЩ, пред конкурента за стрийминг Netflix и традиционните медийни компании като Disney, според аналитичната фирма Nielsen.

Стрийминг услугата Peacock на NBCUniversal също ще бъде достъпна през следващите месеци като абонамент чрез YouTube Primetime Channels. Двете компании се споразумяха за краткосрочно удължаване на договора на 1 октомври, предотвратявайки спиране на телевизията и гарантирайки, че абонатите на YouTube TV ще запазят достъпа си до програмите на NBCUniversal, докато преговорите продължават.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 24 октомври. Рождениците днес
Цитат на деня
AB InBev си партнира с Netflix за ко-брандирани кампании и събития на живо
Как Европа може да използва замразените руски активи, за да помогне на Украйна?
8-и банково-финансов форум: Какви са рисковете от влизането в еврозоната и подготвени ли сме за тях?
8-и банково-финансов форум: Лични финанси - инвестиции, доходност и има ли „живот извън банките“?
Учени от САЩ и Япония разкриват нови данни за „призрачните“ частици неутрино
8-и банково-финансов форум: Дигитална трансформация и иновации в банковия сектор