Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Hello Kitty пуска бананова бира
Популярната японска марка с махащо котенце Hello Kitty на компанията "Санрио" пусна необичаен продукт на пазарите в Китай и Тайван - бира с дъх на банан, таргетирана към азиатските жени, пише нюйоркският в. "Дейли нюз".
Кеновете, които ще се продават за около 1 долар, ще предлагат пиво с двойно по-ниско алкохолно съдържание от нормалните бири - между 2,3 и 2,8 процента. Ще се предлагат и разновидности с вкус на праскова, лайм и нар.
Новите продукти се прицелват в таргет групата на азиатските жени, които почти не консумират алкохол, а още по-малко бира.
Напитките са със сладникав вкус и едва ли ще се харесат на много мъже, тъй като азиатците биха ги приели като твърде "женствени", коментира изданието. Някои от тях, които са опитвали "банановата бира" твърдят, че тя си е чист плодов сок, пуснат като бира с емблемата на бялото котенце.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.