Ким Кардашиян регистрира 4 търговски марки на името на 9-годишната си дъщеря

Ким Кардашиян регистрира 4 търговски марки на името на 9-годишната си дъщеря

9-годишната Норт Уест, дъщеря на Ким Кардашиян и Кание Уест, пуска на пазара линии за играчки и грижа за кожата, съобщава The U.S. Sun. По-рано този месец Ким Кардашиян подаде документи за четири нови търговски марки под името на най-голямата си дъщеря, твърди изданието. Една от марките е за „нефармацевтични препарати за кожа, овлажнители, лосиони, кремове и почистващи препарати“ и ще включва също „серуми за кожа, масла за лице и тяло, гелове и пяна за вана и душ, козметика, аромати грижа за косата и продукти срещу косопад“. 

Друга търговска марка беше заявена към производството на играчки, която включва „фигурки за играчки, аксесоари за кукли, самите кукли, играчки за рисуване, играчки за бебета, механични играчки, комплекти за игра на кукли, плюшени играчки и играчки за баня“. Напоследък Норт Уест проявява интерес към грижата за кожата и красотата, публикувайки видеоклипове с уроци на страницата си в TikTok, твърди изданието.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Васил Терзиев за катастрофата с нощния автобус: Нито една камера или глоба не могат да заменят личната отговорност
Сергей Лавров пристигна в Аляска с блуза на СССР (ВИДЕО)
Левовете в евро: Банкнотите в обращение продължават да намаляват
Белият дом разпространи ориентировъчен график на срещата на Тръмп с Путин
НСИ: Месечната инфлация през юли е 1,7%, годишната – 5,3%
На днешната дата, 15 август. Голяма Богородица
Анкоридж бе избран за срещата Тръмп-Путин, но не и за домакин на зимна Олимпиада
КНСБ за малката потребителска кошница: Кафето е най-скъпо в Перник и Габрово, а баничката - в София