Ким Кардашиян регистрира 4 търговски марки на името на 9-годишната си дъщеря

9-годишната Норт Уест, дъщеря на Ким Кардашиян и Кание Уест, пуска на пазара линии за играчки и грижа за кожата, съобщава The U.S. Sun. По-рано този месец Ким Кардашиян подаде документи за четири нови търговски марки под името на най-голямата си дъщеря, твърди изданието. Една от марките е за „нефармацевтични препарати за кожа, овлажнители, лосиони, кремове и почистващи препарати“ и ще включва също „серуми за кожа, масла за лице и тяло, гелове и пяна за вана и душ, козметика, аромати грижа за косата и продукти срещу косопад“.
Друга търговска марка беше заявена към производството на играчки, която включва „фигурки за играчки, аксесоари за кукли, самите кукли, играчки за рисуване, играчки за бебета, механични играчки, комплекти за игра на кукли, плюшени играчки и играчки за баня“. Напоследък Норт Уест проявява интерес към грижата за кожата и красотата, публикувайки видеоклипове с уроци на страницата си в TikTok, твърди изданието.
Ключови думи
|
|
Генеративният изкуствен интелект променя SEO завинаги
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |Имате ли нужда от дигитален детокс?
Техники за успех |На днешната дата, 13 май. Рождениците днес
На днешната дата |Денят в цифри
България |Генеративният изкуствен интелект променя SEO завинаги
Маркетинг |Имате ли нужда от дигитален детокс?
Техники за успех |На днешната дата, 13 май. Рождениците днес
На днешната дата |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 12-ти до 18-ти май
Хороскоп |Може ли чревната флора да ни превърне в престъпници?
Наука и Здраве |Цитат на деня
Цитат на деня |Как технологиите променят енергийния пазар?
16-и зелен и енергиен форум |Акция "Светлина" за велосипедистите тръгва в София
Маркетинг |ADVERTORIAL

United Group International ще пусне в експлоатация ново оптично трасе, свързващо Гърция и Югоизточна Европа

Първо публично представяне на безплатния софтуер в помощ на хора, лишени от зрителни способности

Коментари
Няма въведени кометари.