Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Ladies' Home Journal спира да излиза в САЩ след 131 години
Едно от дамските списания икони на американската печатарска индустрия – Ladies' Home Journal, спира да излиза след 131 години разпространение на медийния пазар в САЩ. Това потвърди компанията майка Meredith, собственик на фирмата, която го създава, цитирана от Advertising Age.
Изданието е определяно от американските маркетолози и медийни наблюдатели като „една от седемте сестри”. Групата на „седемте сестри” (“Seven Sisters”) в САЩ е условно наименование на 7 списания, насочени към дамите в САЩ, с десетилетна история и подобни на Ladies' Home Journal заглавия. Те са Better Homes and Gardens, Family Circle, Good Housekeeping, Redbook, Woman's Day и McCall’s, което спря да излиза през 2002 г. Всички те през годините споделяха подобна дамска аудитория „с посивяващи коси” и спад в броя на рекламните страници.
Причината за спирането на Ladies' Home Journal е продължителен спад на приходите от реклама в хода на нарастващата конкуренция, ориентирането на по-младата дамска аудитория към светски и други издания и възхода на дигиталните медии. Тази година рекламата в него е намаляла с 23%, след като в последните години тя се свиваше двойно.
Издателят Meredith съкращава всичките 35 служители, правили списанието, включително главния му редактор Сали Лий. Новината се приема с тъга от Мирна Блит, която е нейна прешественичка и е била главен редактор между 1981 и 2002 г. Сайтът на списанието ще продължи да работи. Последният брой ще излезе през юли, след което то вече няма да се печата за читателите и няма да се разпространява като абонамент.
Ladies’ Home Journal започва да се издава в Щатите през 1883 г. и има тираж от 3,2 милиона броя месечно. В пиковия си период през 1968 г. то се е отпечатвало в 6,8 милиона копия. Meredith го купува от Family Media през 1986 г. за 96 млн. долара в рамките на сделка, в която присъединява към медиите в групата си и друго издание – Health Magazine.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.