News Corporation продава губещия MySpace

News Corporation продава губещия MySpace

News Corporation ще продаде своя губещ сайт за социални контакти MySpace на онлайн рекламната фирма Speceific Media, предава BBC. News Corp плати 580 млн. долара за MySpace през 2005 г., но потребителите и рекламодателите напуснаха сайта, отивайки при конкурентите като Facebook и Twitter.

Условията по сегашната продажба не бяха оповестени, но има непотвърдени съобщения, че платените пари са около 35 млн. долара. Поп звездата и актьор Джъстин Тимбърлейк ще вземе участие в бизнеса на Specific Media. Той ще играе "важна роля в развитието и творческата посока и стратегия на компанията", заявиха от рекламната фирма.

Specific Media е основана през 1999 г. от трима братя - Тим, Крис и Ръсел Вандерхук и е базирана в Ървайн, Калифорния. MySpace е водещ сайт за социално общуване, след като беше купен от компанията на Рупърт Мърдок обаче той се сблъска със сериозна конкуренция в лицето на новите социални мрежи като Facebook и Twitter. Въпреки, че News Corp не публикува конкретни резултати за MySpace в своите отчети, социалната мрежа отчита втора загуба за тримесечието.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Наводнението в Елените взе три жертви, областната управа на Бургас помоли армията за помощ (ВИДЕО)
„Топлофикация София“ започва поетапно пускане на парното
Бедствено положение в община Трън
Премиерът на Полша нарече продължаващите руски провокации "нов вид война"
В очакване на присъда: Рапърът Пъф Деди иска да прави платформа с AI със съкилийника си китайски бизнесмен
Придобиването на EA за 55 млрд. долара е „голяма победа“ за инвеститорите, но поражда несигурност за геймърите
Времето: Валежите от дъжд и сняг продължават
Учени откриват маркери на заболявания в клетките с помощта на AI