News Corporation продава губещия MySpace

News Corporation продава губещия MySpace

News Corporation ще продаде своя губещ сайт за социални контакти MySpace на онлайн рекламната фирма Speceific Media, предава BBC. News Corp плати 580 млн. долара за MySpace през 2005 г., но потребителите и рекламодателите напуснаха сайта, отивайки при конкурентите като Facebook и Twitter.

Условията по сегашната продажба не бяха оповестени, но има непотвърдени съобщения, че платените пари са около 35 млн. долара. Поп звездата и актьор Джъстин Тимбърлейк ще вземе участие в бизнеса на Specific Media. Той ще играе "важна роля в развитието и творческата посока и стратегия на компанията", заявиха от рекламната фирма.

Specific Media е основана през 1999 г. от трима братя - Тим, Крис и Ръсел Вандерхук и е базирана в Ървайн, Калифорния. MySpace е водещ сайт за социално общуване, след като беше купен от компанията на Рупърт Мърдок обаче той се сблъска със сериозна конкуренция в лицето на новите социални мрежи като Facebook и Twitter. Въпреки, че News Corp не публикува конкретни резултати за MySpace в своите отчети, социалната мрежа отчита втора загуба за тримесечието.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Простреляха приближения до Тръмп консервативен активист Чарли Кърк
Зеленски призова за създаване на въздушен щит над Европа
Времето: Студен атмосферен фронт носи облаци и дъжд
Показното убийство на Чарли Кърк: ФБР издирва стрелеца, след като задържаните по-рано бяха освободени
Учени развъждат редки и застрашени видове в най-дългата река в Китай
Кристин Лагард приветства управителя на БНБ Димитър Радев като наблюдател в Управителния съвет на ЕЦБ
УНИЦЕФ: България е сред страните с най-високи нива на затлъстяване сред децата в Европа
Бизнес перспективи: Ще запази ли ЕС забраната за продажба на нови дизелови и бензинови коли?