Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|NIVEA увеличи пазарния си дял у нас
Пазарният дял на NIVEA в България се е покачил от 13.0% на 13.2% по данни на AC Nielsen за 2009. Увеличението идва най-вече от засилените продажби на продуктите за лице, душ-гелове и дезодоранти. От Байерсдорф България обясняват ръста с това, че следват максимата за доброто съотношение между цена и качество. От компанията прогнозират известен застой в потреблението в България и засилена конкуренция. Затова фирмата планира изпреварващи действия за защита на пазарните си позиции. Според изследване на Рийдърс Дайджест за марките, на които през 2009 г. са се доверявали потребителите в Европa. NIVEA е номер едно козметична марка в Централна и Източна Европа. Догодина, тя ще празнува 100 годишен юбилей.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.