NIVEA увеличи пазарния си дял у нас

NIVEA увеличи пазарния си дял у нас

Пазарният дял на NIVEA в България се е покачил от 13.0% на 13.2% по данни на AC Nielsen за 2009. Увеличението идва най-вече от засилените продажби на продуктите за лице, душ-гелове и дезодоранти. От Байерсдорф България обясняват ръста с това, че следват максимата за доброто съотношение между цена и качество. От компанията прогнозират известен застой в потреблението в България и засилена конкуренция. Затова фирмата планира изпреварващи действия за защита на пазарните си позиции. Според изследване на Рийдърс Дайджест за марките, на които през 2009 г. са се доверявали потребителите в Европa. NIVEA е номер едно козметична марка в Централна и Източна Европа. Догодина, тя ще празнува 100 годишен юбилей.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Politico: България и още 5 страни от ЕС блокират предложения на ЕК за санкции срещу Израел
Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Жителите на София ще могат да следят градския транспорт в реално време
Фон дер Лайен обещала на Тръмп ЕС по-бързо да спре да купува руски петрол и газ
На днешната дата, 17 септември. Вяра, Надежда, Любов. Празник на София
Естония започна строителство на мащабни отбранителни съоръжения до границата с Русия
Зеленски обяви ръст на учителските заплати и студентските стипендии въпреки войната