Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|По нови стандарти, за всеки вкус: BILLA в „Хиподрума“ отвори врати след преобразяване с инвестиция за 5 млн. лв.
Най-новите европейски тенденции в ритейла задават изцяло променен облик на един от първите обекти на BILLA в България, емблематичният магазин в столичния кв. „Хиподрума“ в София.
Той отвори врати отново след мащабна реконструкция на стойност 5 млн. лв. Разположен на площ от над 2000 кв.м., търговският обект посреща потребителите с модерна европейска визия, повече удобства за клиентите и разнообразие от свежи предложения, приготвени на място.
„С проекта ни за обновяване на BILLA в „Хиподрума“ си поставихме за цел да зададем нови стандарти за клиентско преживяване, като следвахме последните европейски тенденции в ритейла.“, коментира Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на BILLA България.
Съвременен и уютен екстериор и интериор, светла и лесна за ориентация търговска зала, изградена от естествени материали и множество други удобства за клиентите са само част от предимствата на BILLA в „Хиподрума“, която превърна в празник за всички посетители първия ден от своето ново начало.

Повече от магазин, обектът дава заявка да стане любима дестинация за потребителите, които харесват бързите и здравословни кулинарни решения, защото разполага и с впечатляваща свежа витрина, където всеки клиент може сам да избере как да бъде приготвена неговата пица, салата или порция суши, приготвени на място от опитни готвачи. „Погрижихме се да улесним максимално столичани в тяхното забързано ежедневие, като съберем на едно място всичко, от което те и техните семейства имат нужда за своя седмичен пазар, като оставаме верни на нашата мисия да правим пазаруването максимално бързо, удобно и приятно за нашите клиенти.“, сподели още Вигинтас Шапокас.
Бързи каси на самообслужване и паркинг с над 180 места допълват концепцията, следвана от веригата за максимално удобство и улесняване на потребителите при всяко пазаруване.

Обновеният обект добавя и елементи от широко навлизащата тенденция в ритейл сектор „One stop shop“ с допълнителни услуги на територията си - аптека, оптика, куриерски офис, клон за плащане на битови сметки и магазин за домашни любимци.
Освен преживяване от нов тип за клиентитет си, магазинът задава и модел за новите стандарти на веригата в налагането на енергоефективни решения за намаляване на негативното въздействие върху природата. Обектът е оборудван с ново поколение CO₂ хладилни инсталации, LED осветление и електронни етикети и е първият, в който е въведена специална иновативна технология, позволяваща остатъчната температура от хладилните агрегатори да бъде използвана за отопление през зимните месеци.

Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Barclays ще купи американската компания за лични заеми Best Egg
Финанси |Енергийният министър: Сигурността на доставките на горива за страната е гарантирана
България |ЕК предлага Украйна да се включи в европейската система за спътникови съобщения
ЕС |Съветът за съвместно управление договори ротацията на председателя на парламента
България |Илон Мъск стартира онлайн енциклопедията си Grokipedia
Технологии |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
Хороскоп |България и „Райнметал“ подписаха договор за изграждане на завод за барут и боеприпаси
България |Новата икономика: Биткойн миньорите пренасочват вниманието си към AI
Икономика |„Лукойл“ ще продаде международните си активи
Енергетика |Румен Радев: България трябва да има ясно и открито лице на управление
България |Съветът за съвместно управление договори ротацията на председателя на парламента
България |Тръмп и Такаичи обещаха нова „златна ера“ в отношенията между САЩ и Япония
Политика |Борсите в Европа записват понижения в очакване на решението на Фед за лихвите*
Финанси |ADVERTORIAL
Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
Коментари
Няма въведени кометари.