Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Ryanair се извини на конкурента си easyJet в печатна реклама
Авиокомпанията Ryanair публично поднесе извиненията си на собственика на конкурентния превозвач easyJet за това, че го нарече „закъсняващия гоподин” (Mr. Late Again).
От Ryanair са платили за печатна реклама с извинение в днешните броеве на британските всекидневници „Дейли телеграф” и „Гардиан”, пише BrandRepublic. Това се слува, след като досега компанията използва рекламните полета в печатните медии, за да атакува собственика на easyJet с нападки, препращащи към честите закъснения на полетите на конкурента.
Двата нискотарифни авиопревозвача често публикуват в рекламните полета на печата съобщения, чрез които целят да привлекат чуждите клиенти към себе си.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.