Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Sales Club Conference постави основите на Бизнес клуба на успешните предприемачи
Първото издание на Sales Club Conference постави основите на Бизнес клуба на успешните предприемачи. Конференцията събра на едно място представители на бизнеса, които имаха възможността да чуят споделения опит на утвърдени компании от различни сфери на икономиката.
„Идеята на събитието е да даде възможност на успелите предприемачи да разкажат за техните бизнес предизвикателства, особено в последните две динамични години“, сподели Андреан Борисов, управляващ партньор на „Кодексио“ – организатор на събитието. „Предизвикателствата пред предприемачите са наистина много и не спират. Събрахме всички тези лектори, за да споделят своето знание“, коментира Иван Йонков, изпълнителен директор на „Кодексио“.
Събитието се състоя на 30 септември в Sopharma Business Towers Event Center. Посетителите имаха възможност да видят и чуят доказани лектори, които споделиха своята експертиза в двете отделни зали на събитието в рамките на целия ден.
Конференцията се проведе с подкрепата на Българската е-комерс асоциация и на Столична община, която беше представена от заместник-кмета на столицата по направление „Дигитализация, иновации и икономическо развитие“ Генчо Керезов.
Събитието стартира с дискусия на тема „Образование и бизнес“, в която заедно с Генчо Керезов на сцената участие взеха д-р Светлин Наков, основният вдъхновител на Софтуерния университет, Ирина Илиева от Junior Achievement и Даниел Киряков, представител на Американска търговска камара в България.
Успоредно с първия дискусионен панел, във втората зала бизнес събитието започна с уъркшоп на Елица Стоилова, която представи развитието, имплементирането и бъдещите функции на интелигентните чатботове във всички сфери на обществения живот.
По време на събитието беше поставен и въпросът как се прави фирма „таралеж“ от бизнес инструктора Елена Герганова. Председателят на Управителния съвет на Българската е-комерс асоциация Жанет Найденова насочи фокуса върху тенденциите за развитието на електронната търговия през предстоящата 2023 година. Веселин Георгиев, управляващ партньор в Plan A и b2b Team даде съвети за бизнес стратегия, базирана върху данните, които събират електронните магазини за своите клиенти, а по-същото време Удо Вурц от Fujitsu разкри нови начини за анализ на социалните медии с помощта на изкуствен интелект.
Предприемачите Георги Ташев и Николай Добрев показаха как може да се увеличат приходите като едновременно с това се намалят разходите посредством клауд базирания софтуер Castelio. Емил Вагенщайн от Ozone.bg разказа какви са болките на растежа и какъв е пътят на разрастващата се компания. Ник Чакъров от the eCommerce Masters даде безценни съвети на аудиторията за това как да продават успешно онлайн дори по време на криза. Йонко Чуклев (Cardinal bites), Марио Идризов (Markademics) и Христо Петров (Голдън Вижън), обсъдиха теми, свързани с различни стратегии в областта на електронната търговия, новите изисквания за бизнес растеж и онлайн маркетинг.
Конференцията беше закрита с лекцията на Борис Христов (356labs), който повдигна завесата около тенденциите в бизнеса със събития и Юлиян Манев, управляващ партньор на застрахователен брокер “Алиант”, който разказа за навлизането на дигитализацията в сферата на инвестициите в сигурност и управление на риска. Sales Club Conference даде заявка да се превърне в едно от водещите бизнес събития в света на предприемачите. Второто издание на семинара предстои през пролетта на 2023 година.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.