Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Shutterstock ще предлага и музика
Каталогът за авторски снимки и видео Shutterstock навлиза в музикалния бизнес. Компанията представи раздел с лицензирана музика за потребители, търсещи саундрак песни, съобщава Adweek.
„Най-сетне имаме честотната лента и мисля, че пазарът е много по-приятно място за музика в сравнение с преди 5 години“, коментира Уот Дженкинс – вицепрезидент продукти в компанията. „Мисля, че преди 5 години големите лейбъли и групи бяха по-колебливи да правят този тип обширно лицензиране за клиентите. Този път мисля, че са по-открити към новините канали за приходи“, казва той.
В Shutterstock вече има 60 000 видеоклипа чрез партньора й Ramblefish.
Сайтът бе открит през 2003 г. като бизнес, предоставящ професионална фотография срещу месечен или годишен абонамент. Три години по-късно спечели лиценз за предлагане и на онлайн видеоклипове. Компанията се приентира към него, а сега и към музиката, с разширяването на обхвата на 4G мрежите по света и употребата на мобилни технолгии.
Според ComStore в САЩ, например, прегледите на видеореклама са нарастнали 117% в последната година. „Всичко това има нужда от музика, затова скачаме в музикалния бизнес много бързо", казва Дженкинс.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.