България става най-голямата локация за разработка на софтуер на световния лидер Experian

България става най-голямата локация за разработка на софтуер на световния лидер Experian

България става най-голямата локация за разработка на софтуер на световния лидер Experian

Световният лидер в аналитичните услуги и решенията за управление на кредитния риск Experian планира да продължи разширяването на екипа си в България като по този начин ще бъде затвърдена позицията на страната ни като най-голямата локация на компанията в разработването на софтуерни услуги. В момента в компанията работят над 330 специалисти.

„От 2006 г. до сега българският офис на Experian бележи ръст с около 50% в броя на служителите си на всеки две години. У нас е най-голямата локация за разработка на софтуер от портфолиото на бизнес линията Decision Analytics на Experian, в която са ангажирани близо 100 софтуерни инженери и специалисти по качеството. Едновременно с това над 20% от аналитичния капацитет в глобален мащаб се намира в София. Преди 18 месеца поехме ангажимент към българската държава да разкрием нови 150 работни места до края на 2015 г., като към този момент 2/3 от това обещание е изпълнено. Experian има планове за дългосрочно инвестиране в България, като имаме всички предпоставки да запазим досегашния си темп на растеж.”, заяви  Мая Миланова, Оперативен мениджър на Еxperian за България.

Тази година Experian отбелязва 10 години присъствие на българския пазар. Освен с бързите си темпове на развитие, българският офис на компанията може да се похвали и с иновативни идеи, създадени у нас и намерили световно приложение. Във вътрешна програма на компания, която позволява в свободното си време всеки служител да работи по избран от него проект, се раждат две идеи на български служители, които вече са внедрени в портфолиото на компанията. Едната разработка позволява предоговаряне на условията за кредит през мобилния телефон без нуждата от физическо посещение в банката, а другата е доразработка на софтуера за превенция за финансови измами и спомага за ефективно управление на съдържанието.

Освен в създаването на софтуерни продукти, българският офис е стратегическа локация с богата експертиза в развитието на аналитични решения в областта на кредитния риск и профилиране на клиенти. У нас е фокусиран над 20% от аналитичния капацитет на компанията в глобален мащаб, който работи върху над 100 проекта всеки месец и подпомага над 25 локални тима на компанията от всички бизнес линии в три региона на света.

В световен мащаб Experian има офиси в 39 държави, в които работят над 16 000 служители. Компанията има повече от 100 000 клиенти по целия свят в различни индустрии и пазари, сред които American Express, Barclays, BMW Financial Services, BNP Paribas, Coors Brewers UK, France Telecom, Hilton Hotel, National Australia Bank, Royal Mail, UNICEF, Westpac, Yahoo! и мн. други

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ