Винаги крачка напред

Винаги крачка напред

Всяка година – чувствително обновяване на портфолиото с нови продукти и решения, плюс добавяне на нови, перспективни бизнеси. Това е рецептата за устойчив растеж на водещия световен доставчик на технологии и услуги – Група Бош.

Още от 1993 година компанията гради история и у нас като понастоящем е представена директно с три от четирите си бизнес сектора – „Автомобилни технологии“, „Потребителски стоки“ и „Енергийна и сградна техника“.

Значителен номинален ръст за финансовата 2014 година от 35% отчита Бош България. В паричен обем това са реализирани продажби в размер на близо 53 млн. лв. (27 млн. евро). “Бош засили позициите си в България, изпреварвайки средния ръст на пазара. Очакваме тази тенденция да продължи и през 2015 г. Прогнозираме повишаване на търсенето на нашата „техника за живота”, посочи на годишната пресконференция за приключването на финансовата година Михай Болдижар, генерален директор на Роберт Бош ЕООД.

С основен принос в този ръст е най-големия бизнес сектор на Бош в света, а и у нас – „Автомобилни технологии”. В България значителен ръст отбелязва направление „Автомобилно оборудване”като се очаква тази тенденция да продължи и през 2015 г. Бош разширява портфолиото си от резервни части, акумулатори и диагностично оборудване с продуктите на Robert Bosch Automotive Steering, създадена след цялостното придобиване на ZF Lenksysteme GmbH през м. януари 2015 г. Освен това, Бош планира и разширяване на мрежата си от партньори за своите автосервизни концепции, която в момента включва над 130 сервизни центрове в България.

Компанията предвижда разширяване на продуктовото си портфолио у нас и в останалите сектори - енергийна и сградна техника“ с фокус върху зелените технологии, потребителски стоки и индустриална техника. Само през тази година компанията ще пусне на пазара в цял свят около 100 нови електротехнически инструмента като те ще бъдат представени и у нас.

Наскоро компанията направи още една важна стъпка в развитието си в България чрез придобиването на ProSyst - компания със 110 служители в София и Кьолн, Германия. “Закупуването на ProSyst значително увеличава обхвата на нашия бизнес в страната. Тази сделка ще помогне на Бош да играе още по-важна роля на разрастващия се пазар за „Интернет на нещата“, добави Болдижар. Развиващият се бурно сегмент на свързваните с интернет продукти и услуги е една от основните бизнес перспективи в стратегията на компанията за тази година и за в бъдеще.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Япония вдигна изтребители, след като руски стратегически бомбардировачи прелетяха над Японско море
Канцлерът Мерц очаква САЩ да освободят германското подразделение на „Роснефт“ от санкции
Ще плащаме ли „такса водомер”, без дори да ползваме вода?
Бързото ранно разпространение на птичи грип в Европа поражда опасения от нова криза
Орбан: Унгария работи върху начин за заобикаляне на американските санкции срещу руските петролни компании
Гърция предоставя на концесии за природен газ четири блока край Пелопонес и Крит
Продажбата на активи на „Лукойл" ще става след решение на МС при одобрение от ДАНС
Културни кодове: Кандидатстването за работа стана твърде скъпо начинание