Дигиталните услуги – новият фокус на „Теленор”

Дигиталните услуги – новият фокус на „Теленор”

Дигиталните услуги – новият фокус на „Теленор”

Дигиталните услуги ще бъдат съществена част от стратегията на „Теленор Груп” и „Теленор България” и компанията ще се фокусира все повече върху развиването и предлагането на такива услуги, мобилни приложения и решения. Това заяви главният изпълнителен директор на „Теленор България” Стайн-Ерик Велан по време на събитието Telenor #DigitalDay.

„Решението за това се базира на ръста в потреблението на мобилен интернет, увеличаването на броя на потребителите на услугите за пренос на данни и на проникването на смарт-устройствата и най-вече на тенденциите в потребителските предпочитания и навици”, подчерта Велан.

„Дигиталните услуги са сферата, в която ще вложим средства и усилия, за да можем да осигурим на клиентите си още възможности за комуникация, споделяне на съдържание и забавление. За Теленор, развитието и предлагането на такива услуги е естествена стъпка в трансформацията на компанията в предпочитан дигитален партньор на своите клиенти и гарантира нови възможности за растеж”, коментира  Велан.

„През последните три години, ние положихме основата на тази трансформация с пълната технологична подмяна на мрежата на компанията и старта на 4G услугите на „Теленор”. Благодарение на това и на сътрудничеството ни с другите компании в „Теленор Груп” и с външни партньори, вече предлагаме конкретни нови услуги за нашите клиенти”, каза Велан.

По време на #DigitalDay, мениджърът Отдел „Потребителски услуги” на „Теленор България” Брано Джурович представи най-новите дигитални услуги на компанията.

От 1 юни, „Теленор” предлага на българските потребители „облачната” услуга за съхранение и споделяне на снимки и видео Capture, разработена от „Теленор Груп”, която има над един милион потребители по цял свят.

От търговския старт на услугата в България, тя вече има над 10 000 потребители, които се увеличават с по около 1000 на ден. Клиентите на Capture в България ползват средно по 2,4 GB пространство за съхранение и вече са качили в облака над 3 милиона снимки и видео файлове, като средно на ден качените с услугата файлове достигат 250 000. Услугата е безплатна и с много високо ниво на сигурност.

Безплатното приложение Мy Contacts, също разработка на „Теленор Груп”,ще дебютира в България до броени дни. То предлага бързо, лесно и удобно съхранение на контактите от телефона на потребителя в облака и позволява безпроблемно прехвърляне и копиране на контакти от едно устройство на друго, независимо от ползваната операционна система.

Сред дигиталните услуги, които „Теленор” предлага на своите клиенти е и услугата Плати с Теленор, чрез която потребителите могат лесно, сигурно и гъвкаво да управляват покупките на приложения и мобилно съдържание в Google Play и Windows Phone Store, като стойността на покупките се добавя към тяхната месечна сметка към „Теленор”. Средната стойност на покупките, направени чрез услугата Плати с Теленор в Google Play, например, в момента възлиза на 4,50 лв.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ