Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|"Дисни" продаде играчки на "Междузвездни войни" за над $700 млн. само в САЩ
Маркетинговата "Сила" на компания "Дисни" даде повече от добър резултат - само за няколко месеца, продажбите в САЩ на играчки от "Междузвездни войни" са надхвърлили 700 милиона долара, съобщава Ройтерс.
Седмият епизод от култовата космическа сага "Междузвездни войни: Силата се пробужда" излезе на екран в САЩ на 18 декември миналата година. Три месеца по-рано - на 4 септември, след масирана маркетингова кампания, "Дисни" представи новите продукти, свързани с дългоочакваното продължение.
От маркетинговата компания Ен Пи Ди Груп отчитат, че продажбите на артикули като светлинния меч на новия злодей Кайло Рен, копия на симпатичния нов дроид БиБи-Ейт и модели на култовия кораб "Хилядолетния сокол" са по-големи от комбинираните продажби на играчки, свързани с популярни франчайз продукции като "Джурасик свят", "Миньоните" и "Отмъстителите".
Начело с продажбите на артикули, свързани с "Междузвездни войни", приходите от пазара на играчки в САЩ през 2015 г. възлизат на 19,4 милиарда долара и са с 6,7 процента по-големи спрямо предходната година. От компания "Дисни" съобщават, че вече зареждат магазините си, както и на тези на лицензирани търговци като "Хасбро" и "Марвел", с нови играчки и колекционерски принадлежности, свързани с "Междузвездни войни".
В много нови продукти вече фигурира главната героиня Рей, чиято липса сред миналогодишните артикули породи острото недоволство на феновете. От "Дисни" поясниха, че първоначалното отсъствие на Рей е свързано с желанието на компанията да опази ключови аспекти от сюжета на дългоочаквания седми епизод. След излизането на филма на екран продажбите на продукти, свързани с Рей, са се продавали три пъти по-бързо, отколкото играчките на други персонажи от "Междузвездни войни: Силата се пробужда".
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.