"Жените -нежната сила на бизнеса": Оценете българската привилегия да бъдете и майки, и професионалисти

Жените -нежната сила на бизнеса: Оценете българската привилегия да бъдете и майки, и професионалисти

"Жените -нежната сила на бизнеса": Оценете българската привилегия да бъдете и майки, и професионалисти

Яна Игнатова-Ярмова е маркетинг директор на Procter&Gamble за целия свят. Тя бе един от основните участници в националния форум на сп. "Мениджър" - "Жените - нежната сила на бизнеса". Тъй като г-жа Ярмова не можа да присъства лично, се включи в дискусията с видео запис. Вижте и нейното послание:

"Работя за Procter&Gamble в Синсинати. Отговарям за маркетинга на корпоративната марка за цял свят, което включва над 3 млрд. жени потребители. За мен пълноценното развитие на жената е изключително важна тема като жена и като майка на дъщеря. Работила съм в България, Румъния, Швеция, Швейцария, Америка и имах възможността да видя какви са разликите в подкрепата на развитието на жените. Така разбрах  каква привилегия имаме в България като не ни се налага да избираме дали да имаме добри и успешни професионалисти или добри майки.

У нас държавата, давайки 2 години платено майчинство признава, че има разлика между мъжете и жените. И разликата на този етап е, че мъжете все още не могат да раждат деца. С това платено майчинство имаме възможност да не избираме дали да бъдем добри майки или добри професионалисти, а да правим и двете. Само ако погледнете към жените в Швейцария, на които им е било позволено да гласуват след 1971 г., ако погледнете към Щатите, където жените са започнали да влизат в кариерата през 1950 г. по това време в България вече е имало много успешни жени, които са се развивали. Затова за мен като жена е изключително важно да продължаваме в България да търсим нови и съвременни начини да подкрепяме жените в това да бъдат добри майки, да имат успешни семейства и успешни кариери."

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ