Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Интер Експо Център и Messe Frankfurt обединяват сили в подкрепа на българския бизнес
Интер Експо център вече е официален представител и търговски партньор на третия по големина организатор на изложения в света, Messe Frankfurt, стана ясно днес на пресконференция по повод новото партньорство.
„За нас бе много важно да намерим стабилен съюзник, с когото да можем да работим дългосрочно, и се радвам, че открихме правилния партньор в лицето на Интер Експо Център“, заяви Михаел Йоханес, вицепрезидент „Мобилност и логистика“ на Messe Frankfurt.
До момента броят на родните бизнеси, участвали в изложения на германския организатор, не е голям, но много български фирми могат да се похвалят с договори след представянето си в чужбина, разкри Ивайло Иванов, управител на Интер Експо Еентър.
Йоханес даде пример с българско участие на панаири като Tendence, Ambiente, Light + Building, Heimtextil и други.
„Засега българските компании са на 39-о място по участие в изложенията ни, но очаквам през тази и следващата години България да се изкачи в класацията. Надяваме се българските ни партньори да ни съдействат за растежа на продадените площи и посещаемостта“, допълни Йоханес.
Една от основните роли на Интер Експо Център е да консултира фирмите за това, как и в кои панаири да участват, за да може българският бизнес да намери нови пазари, коментира Иванов.
През 2015 година Messe Frankfurt е организирала над 130 търговски изложения като е привлякла над 90 000 изложители и над 4 милиона B2B посетители.
Всяка година на територията на Интер Експо Център се организират над 25 международни изложения и над 300 събития, които са неразделна част от културно-икономическия живот на страната.
Комплексът е част от Централноевропейския панаирен алианс (CEFA) и Световната асоциация на изложбената индустрия (UFI).
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.