Информационното бюро на ЕП в България стартира конкурс за положителен образ на жената в рекламата

Информационното бюро на ЕП в България стартира конкурс за положителен образ на жената в рекламата

Информационното бюро на Европейския парламент в България организира конкурс за положителен образ на жените в рекламата и в маркетинга през 2011/2012 г. Кампанията по набиране на номинации за участие в конкурса започва от днес и е вдъхновена от резолюция на Европейския парламент, гласувана на 3 септември 2008 г., относно влиянието на маркетинга и на рекламата върху равенството между жените и мъжете. Тя има за цел да стимулира бизнеса, неправителствените организации и рекламодатели към по-отговорна социална ангажираност за преодоляването на половите стереотипи, за да се гарантира равно заплащане за работа с еднаква стойност, както и присъствието на жени на ръководни позиции в бизнеса, политиката и социалния живот.

Конкурсът се организира за първи път в България в сътрудничество с Мария Неделчева и д-р Антония Първанова, евродепутати и членове на Комисията за правата на жените и равенството между половете на Европейския парламент. Наградата е под патронажа и на г-жа Кристалина Георгиева, член на Европейската комисия.

Жури с участието на европейските депутати Мария Неделчева и д-р Антония Първанова, представители на браншови и неправителствени организации, университетски преподаватели, експерти и журналисти, ще избере най-добрите реклами, които отговарят на условията на конкурса в три категории:

• Рекламна кампания, публикувана, излъчвана, организирана и разпространявана по един или повече комуникационни канала в периода 01.01.2011—01.07.2012 г. в България — сроковете са описани в т. 1 от Правилата.

• Тeлевизионен проект, предаване, репортаж, сериал, документален филм, риалити шоу, излъчени по национална или местна телевизия, излъчени в периода 01.01.2011—01.07.2012 г. в България

• Социална кампания, публикувана, излъчвана, организирана и разпространявана по един или повече комуникационни канала в периода 01.01.2011—01.07.2012 г. в България.

• Предвидена е възможност за присъждане на награда на проект за тематична рекламна или социална кампания, медиен продукт, създадени от младежи или начинаещи специалисти на възраст 18—25 години — при наличие на номинации

Правилата за номиниране може да намерите на интернет страницата на Информационното бюро на Европейския парламент в България.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ