Информационното бюро на ЕП в България стартира конкурс за положителен образ на жената в рекламата

Информационното бюро на ЕП в България стартира конкурс за положителен образ на жената в рекламата

Информационното бюро на Европейския парламент в България организира конкурс за положителен образ на жените в рекламата и в маркетинга през 2011/2012 г. Кампанията по набиране на номинации за участие в конкурса започва от днес и е вдъхновена от резолюция на Европейския парламент, гласувана на 3 септември 2008 г., относно влиянието на маркетинга и на рекламата върху равенството между жените и мъжете. Тя има за цел да стимулира бизнеса, неправителствените организации и рекламодатели към по-отговорна социална ангажираност за преодоляването на половите стереотипи, за да се гарантира равно заплащане за работа с еднаква стойност, както и присъствието на жени на ръководни позиции в бизнеса, политиката и социалния живот.

Конкурсът се организира за първи път в България в сътрудничество с Мария Неделчева и д-р Антония Първанова, евродепутати и членове на Комисията за правата на жените и равенството между половете на Европейския парламент. Наградата е под патронажа и на г-жа Кристалина Георгиева, член на Европейската комисия.

Жури с участието на европейските депутати Мария Неделчева и д-р Антония Първанова, представители на браншови и неправителствени организации, университетски преподаватели, експерти и журналисти, ще избере най-добрите реклами, които отговарят на условията на конкурса в три категории:

• Рекламна кампания, публикувана, излъчвана, организирана и разпространявана по един или повече комуникационни канала в периода 01.01.2011—01.07.2012 г. в България — сроковете са описани в т. 1 от Правилата.

• Тeлевизионен проект, предаване, репортаж, сериал, документален филм, риалити шоу, излъчени по национална или местна телевизия, излъчени в периода 01.01.2011—01.07.2012 г. в България

• Социална кампания, публикувана, излъчвана, организирана и разпространявана по един или повече комуникационни канала в периода 01.01.2011—01.07.2012 г. в България.

• Предвидена е възможност за присъждане на награда на проект за тематична рекламна или социална кампания, медиен продукт, създадени от младежи или начинаещи специалисти на възраст 18—25 години — при наличие на номинации

Правилата за номиниране може да намерите на интернет страницата на Информационното бюро на Европейския парламент в България.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 30 юни до 6 юли
Жега: Испания счупи исторически рекорд за юни с 46 градуса, съпругата на Борис Джонсън се дехидратира
Проверяват сигнал, че издирваният черен леопард е забелязан край Ловеч
Отпада забраната за влизане в района на Шуменското плато
Край на превъртането на километражи при покупка на употребявани автомобили
Четири инвестиции, които си струва да направите още днес
Зеленски призова за засилване на санкциите срещу Русия
Алигаторски Алкатраз: Тръмп открива център за задържане на мигранти насред блата, пълни с едри влечуги