Как социалната мрежа на Google може да окаже ползотворно влияние върху вашия бизнес

Как социалната мрежа на Google може да окаже ползотворно влияние върху вашия бизнес

Алгоритмите на Google, които показват ранкирането на резултатите от търсачката, постоянно еволюират. Един елемент обаче е от значение: как вашият бизнес се представя в Google+.

Ако близо 300 млн. активни потребители не е достатъчно добра причина, за да включите своята компания към тази социална мрежа, то излизането на името ви по-напред в резултатите от търсенето определено би трябвало да привлече вниманието ви. Към това можем да прибавим и факта, че Google печели по 10 млн. потребители всеки месец.

Google все още не е обявила официално как точно Google+ се вписва в SEO уравнението. Въпреки това експертите по социалните медии са наясно как се случват нещата. „Google използва броя на „+1“, споделянията и цялостната активност в Google+, когато определя ранкиращия фактор в персоналните резултати на логнатите потребители. - заяви Майк Арнесен, старши SEO анализатор в SwellPath. – Дори приятелите на вашите приятели ще бъдат засегнати, когато +1 (харесвате) страниците.“

Това не означава, че трябва да отидете в Google+ и да правите каквото и да било. +1 бутоните работят по начин, сходен с тези на Facebook и Twitter. Когато ги добавите към вашия сайт, вашите потребители ще могат да го препоръчват на своите приятели. Арнесен настоява, че бутонът +1 трябва да е с приоритет пред останалите мрежи. „Наличието на Google +1 бутон на вашия сайт е много по-важен от този за споделянето или харесването във Facebook”, категоричен е той.

Ако искате да отведете своя бизнес до ново ниво обаче, ще трябва да бъдете малко по-активни в социалната сфера. Като за начало – попълнете страницата Google+ Local, в частност подраздела About. Включете само важни ключови думи. Нека фактът, че вече имате страница Google Places не ви обезкуражава. Google просто премести всички Places страници в Local. Имате ли едната, разполагате и с другата.

Впоследствие е нужно да натрупате фен база – по същия начин, по който вече направихте това в Facebook или Twitter. „Дайте причина на вашите последователи да ви подкрепя и ще пожънете успех“, споделя Арнесен.

Няма строго определени правила за това колко често да публикувате, допълва експертът. Според него обаче е добре поне по няколко пъти на ден в работните дни.

По-важното в случая е да не споделяте единствено съдържание, свързани пряко с вашия бизнес. Арнесен препоръчва съотношение 1:4 или  1:3 между вашето съдържание и това от външни източници. Публикации със снимки винаги са по-ефективни от онези, които нямат. Експериментирайте и с постове с удебелен шрифт или в курсив.

Ако спазвате всички тези условия, ще натрупате потребителска фен база за отрицателно време.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ