Карлос Слим инвестира $40 млн. в Shazam

Карлос Слим инвестира $40 млн. в Shazam

Карлос Слим инвестира $40 млн. в Shazam

Един от най-богатите хора на планетата, милиардерът Карлос Слим инвестира 40 млн. долара в приложението за разпознаване на музикални произведения и песни Shazam, съобщи „Ройтерс”.

Създателите на Shazam, което само след няколко секунди "слушане" изписва името на произведението и на изпълнителя му, планират да използват свежите инвестиции, за да разширят бизнес присъствието си във Великобритания, Западна Европа и Латинска Америка. Едно от нововъведенията в него е че зрители на тв реклама, могат да познаят музиката на спота и по този начин директно да се включат в сайта на рекламодателя.

Този подход вече се използва в САЩ, в рекламни тв кампании на мултинационални брандове като Unilever, Procter & Gamble и American Express. Иновацията е донесла на комапнията приходи от порядъка на десетки милиони долара

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ