Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Карлос Слим инвестира $40 млн. в Shazam
Един от най-богатите хора на планетата, милиардерът Карлос Слим инвестира 40 млн. долара в приложението за разпознаване на музикални произведения и песни Shazam, съобщи „Ройтерс”.
Създателите на Shazam, което само след няколко секунди "слушане" изписва името на произведението и на изпълнителя му, планират да използват свежите инвестиции, за да разширят бизнес присъствието си във Великобритания, Западна Европа и Латинска Америка. Едно от нововъведенията в него е че зрители на тв реклама, могат да познаят музиката на спота и по този начин директно да се включат в сайта на рекламодателя.
Този подход вече се използва в САЩ, в рекламни тв кампании на мултинационални брандове като Unilever, Procter & Gamble и American Express. Иновацията е донесла на комапнията приходи от порядъка на десетки милиони долара
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.