Клиентите на мобилни услуги във Великобритания губят по 5 млрд. лири годишно

Клиентите на мобилни услуги във Великобритания губят по 5 млрд. лири годишно

Три четвърти от потребителите на мобилни услуги във Великобритания губят по 200 лири на година, защото ползват неподходящ потребителски договор, показва ново изследване, цитирано от BBC. Хората масово използват само една четвърт от месечните си свободни минути.

Изследователите са стигнали до заключението, че потребителите на мобилни телефони във Великобритания губят почти 5 млрд. лири годишно заради неправилно подбрани тарифни планове. Основната причина е страхът от „шокови сметки” или от получаване на прекалено високи сметки.

Затова те се презастраховат, като се абонират за планове с безплатни минути 4 пъти повече от реално ползваните или необходимите им, показват данните. Проучването е изследвало и популярността на смартфоните сред клиентите, които са увеличили двойно повече използването на интернет. Докладът показва, че различните нива на тарифите за мобилните мрежи и тези за интернет водят до объркване на потребителите.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
На днешната дата, 27 октомври. Мишкин ден, имен ден празнува Нестор
Най-богатият човек Африка иска да създаде най-голямата рафинерия в света в Нигерия
Екзотични дестинации и все по-дълги пътувания – тенденциите в туризма за следващата година
Проф. Ива Христова: Пикът на грипа се очаква в края на януари
Зеленски: Украйна и съюзниците ѝ ще работят по план за прекратяване на огъня в следващите десет дни
Икономиката все още ли е „в добро състояние“? Пет въпроса към ЕЦБ
Светът на парите: Кои европейски страни имат най-много милиардери?