Клиентите на мобилни услуги във Великобритания губят по 5 млрд. лири годишно

Клиентите на мобилни услуги във Великобритания губят по 5 млрд. лири годишно

Три четвърти от потребителите на мобилни услуги във Великобритания губят по 200 лири на година, защото ползват неподходящ потребителски договор, показва ново изследване, цитирано от BBC. Хората масово използват само една четвърт от месечните си свободни минути.

Изследователите са стигнали до заключението, че потребителите на мобилни телефони във Великобритания губят почти 5 млрд. лири годишно заради неправилно подбрани тарифни планове. Основната причина е страхът от „шокови сметки” или от получаване на прекалено високи сметки.

Затова те се презастраховат, като се абонират за планове с безплатни минути 4 пъти повече от реално ползваните или необходимите им, показват данните. Проучването е изследвало и популярността на смартфоните сред клиентите, които са увеличили двойно повече използването на интернет. Докладът показва, че различните нива на тарифите за мобилните мрежи и тези за интернет водят до объркване на потребителите.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
Израелски командоси сложиха край на мисията с помощи за Газа на екоактивистката Грета Тунберг
Светът на парите: Отрицателната инфлация в Швейцария изпраща предупреждение към Европа
Губернаторът на Калифорния нарече разполагането на Националната гвардия в Лос Анджелис незаконно, напрежението расте
Президентът на Литва разкритикува бездействието на Германия спрямо Русия
Президентът Радев пристигна в Казахстан
България получи и втория си изтребител F-16
Сирия отново ще се внедри в световната икономика след 14 години като държава-парий