Клиентите на мобилни услуги във Великобритания губят по 5 млрд. лири годишно

Клиентите на мобилни услуги във Великобритания губят по 5 млрд. лири годишно

Три четвърти от потребителите на мобилни услуги във Великобритания губят по 200 лири на година, защото ползват неподходящ потребителски договор, показва ново изследване, цитирано от BBC. Хората масово използват само една четвърт от месечните си свободни минути.

Изследователите са стигнали до заключението, че потребителите на мобилни телефони във Великобритания губят почти 5 млрд. лири годишно заради неправилно подбрани тарифни планове. Основната причина е страхът от „шокови сметки” или от получаване на прекалено високи сметки.

Затова те се презастраховат, като се абонират за планове с безплатни минути 4 пъти повече от реално ползваните или необходимите им, показват данните. Проучването е изследвало и популярността на смартфоните сред клиентите, които са увеличили двойно повече използването на интернет. Докладът показва, че различните нива на тарифите за мобилните мрежи и тези за интернет водят до объркване на потребителите.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

След визитата в Белия дом: Макрон призова ЕС да се откаже от „щастливото си васалство“ спрямо САЩ
На днешната дата, 1 март. Честита Баба Марта! Имен ден празнуват Марта, Мартина, Мартин
Макрон: Ако някой си играе на Трета световна война, това не е Зеленски, а Владимир Путин
„Да се върне, когато е готов за мир“: Срещата Тръмп-Зеленски приключи с остра размяна на реплики и без споразумение
Мъск нарече Джей Ди Ванс "бъдещия президент на Америка"
Устойчивост на фокус: Ключови послания от I-ви Национален форум за фамилен бизнес
Интелектуална арогантност
Цитат на деня