Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Колко е важен добрият дизайн
Има десетки теории по въпроса как опаковката продава стоката. Но въпреки тях, все повече фирми и мениджъри се колебаят как да подходят към дизайна и дали изобщо да влагат усилия, време и пари за промяна или подобряване.
Инвестицията в дизайна може да бъде изключително полезна за марката, категорични са експертите от Harvard Business Review.
Един от най-повтаряните напоследък възгледи гласи, че качеството е по-важно от дизайна. Безспорно, качеството е решаващо. Но не бива то да изключва желанието за развитие на стила и формата, в която се продава. Нали все пак дизайнът е един доказано печеливш начин да се продаде качеството.
Смята се също, че потребителите обръщат внимание най-вече на цената. Дори и да е така, не бива ситуацията да е възприемана чрез метода на изключването – или ниска цена, или добър дизайн.
Историята на индустрията е пълна с интересни примери, че страхотният дизайн не е задължително да е скъп. А и задачата да се измисли подходящ, оригинален вид на евтина стока е предизвикателство, което отключва творческия процес на раждане на нови идеи за самия продукт.
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.