Колко струва рекламата по време на Оскарите?

Колко струва рекламата по време на Оскарите?

Задавали ли сте си въпроса, колко струва да рекламираш по време на церемонията по връчване на филмовите награди „Оскар“? Ето го и отговорът – между 1,6 и 1,7 млн. долара за 30 секунден рекламен клип. Това е тарифата за 84-та церемония, която ще се проведе на 26 февруари 2012 г., съобщи ИТАР-ТАСС.

Тя е определена от телевизионния канал Ей Би Си, който предава годишната церемония по силата на споразумението с Американската академия за киноизкуство, присъждаща „златните статуетки".

В сравнение с миналата година цената на рекламата е паднала минимално с около 100 хил. долара.

През новия сезон на Оскарите тарифите са понижени заради критиките, отправени срещу организаторите на последното годишно шоу, което бе водено не особено убедително от актьорите Джеймс Франко и Ан Хатауей, коментира вчера „Холивуд рипортър".

Изданието припомни, че рейтингът на популярност на церемонията на 27 февруари тази година е бил с 9% по-нисък от миналогодишния. В САЩ броят на телевизионните зрители, наблюдавали излъчването на церемонията по награждаването, е бил 41,7 млн. души през 2010 г. и 37,9 млн. тази година.

През миналата година, основните купувачи на рекламно време на оскарите бяха McDonald's, Coca-Cola, Amazon, AT&T, Sprint, Nokia, Honda, Procter & Gamble"и Unilever.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Жителите на Канарските острови, Барселона, Валенсия и Мадрид излязоха на протести срещу туристите
Зеленски е готов за преговори, но отхвърля оттегляне от анексираната от Русия украинска територия
Възходът на дигиталния турист: Как изкуственият интелект и новите навици променят пътуванията?
Тръмп след разговора с Путин: Русия и Украйна започват преговори
Никушор Дан: Математикът, който ще решава сложните политически уравнения в Румъния
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 19-ти до 25-ти май
ЕС одобри новите санкции срещу Русия
Vaerolabs води 100 милиона лева инвестиция за 5 години в България