Колко струва рекламата по време на Оскарите?

Колко струва рекламата по време на Оскарите?

Задавали ли сте си въпроса, колко струва да рекламираш по време на церемонията по връчване на филмовите награди „Оскар“? Ето го и отговорът – между 1,6 и 1,7 млн. долара за 30 секунден рекламен клип. Това е тарифата за 84-та церемония, която ще се проведе на 26 февруари 2012 г., съобщи ИТАР-ТАСС.

Тя е определена от телевизионния канал Ей Би Си, който предава годишната церемония по силата на споразумението с Американската академия за киноизкуство, присъждаща „златните статуетки".

В сравнение с миналата година цената на рекламата е паднала минимално с около 100 хил. долара.

През новия сезон на Оскарите тарифите са понижени заради критиките, отправени срещу организаторите на последното годишно шоу, което бе водено не особено убедително от актьорите Джеймс Франко и Ан Хатауей, коментира вчера „Холивуд рипортър".

Изданието припомни, че рейтингът на популярност на церемонията на 27 февруари тази година е бил с 9% по-нисък от миналогодишния. В САЩ броят на телевизионните зрители, наблюдавали излъчването на церемонията по награждаването, е бил 41,7 млн. души през 2010 г. и 37,9 млн. тази година.

През миналата година, основните купувачи на рекламно време на оскарите бяха McDonald's, Coca-Cola, Amazon, AT&T, Sprint, Nokia, Honda, Procter & Gamble"и Unilever.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 8 до 14 септември
Chevron търси диверсифициран подход към инвестициите в рафинерии
Политическа криза във Франция: Правителството на Байру падна след загубен вот на доверие
На днешната дата, 9 септември. Световен ден на красотата
Финансовата платформа Robinhood на Влад Тенев влиза в индекса S&P 500
Времето: Слънчево с временни увеличения на облачността
Петролът поскъпва след решението на ОПЕК+ за умерено увеличение на добива и опасенията за доставките от Русия
Стартира най-голямото учение в България по линия на гражданска защита в рамките на НАТО