Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Компанията Durex обвини пиар фирма за неподходящи туитове по нейн адрес
Ако управлявате присъствието на Durex в социалните мрежи, вие вече си играете с огъня. Има тънка линия между смешното и феноменално неподходящото при комуникацията на тъкъв тип продукти, пише сайтът PR Daily.
Марката Durex в Южна Африка (@ DurexSA) научи този урок в петък, когато публикува в Twitter серия от шеги, които се считат за поразително обидни, женомразки и като цяло просташки.
Ние няма да публикуваме шегите тук, но можете да ги намерите в Memeburn.com.
Вместо незабавно да се извини на тези, които бяха обидени, Durex отиде в отбранителна позиция, заявявайки, че марката е публикувала подобни шеги в миналото и никой не се е оплаквал. Компанията промени своята позиция вчера, премахвайки туитовете.
Маркетинг директорът на компанията Файсал Хашми се извини за тези действия, заявявайки: "Durex зачита и подкрепя правата на жените и мъжете да имат здрав, безопасен и пълноценен сексуален живот. Изявленията, които се появиха вчера в Twitter са били качени от нашата ПР агенция в Южна Африка Euro RSCG. Те са обидни и неподходящи и не отразяват вижданията на марката Durex. Извиняваме се безрезервно за факта, че товасе е случило и вече са предприети стъпки, за да се гарантира, че тази ситуация няма да възникне отново. "
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.