Кризата удари продажбите на "Метро"

Кризата удари продажбите на Метро

Германският гигант в продажбите на дребно „Метро“ отчете рязък спад в печалбите, тъй като купувачите са намалили разходите си в разгара на икономическата криза. Нетната печалба на компанията е паднала с 26% до 631 млн. евро през 2011. Подобрение не се очаква и през тази година, съобщава BBC.

Изпълнителният директор Олаф Кох, който пое управлението в началото на годината, предупреди за по-нататъшно съкращаване на разходите под негово ръководство. "Ние постигнахме нашите цели за намаляване на разходите за 2012, но все още има много потенциал по отношение на нарастването на производителността", каза той.

"Това, което ние трябва да направим сега е да повишим нашето значение като търговци на дребно за клиента. Трябва да станем по-ефективни, да инвестираме в нови компетенции и предлагани услуги", каза Кох. Продажбите на най-големият бизнес на "Метро", "Метро Кеш енд Кери, са нараснали с 0,2% миналата година до 31,2 млрд. евро.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ