"Мазерати" дебютира в Индия

Мазерати дебютира в Индия

Италианската луксозна марка за автомобили „Мазерати” влиза на индийския пазар, предава Luxury Insider. Луксозният производител, базиран в Модена започна да си партнира с водещи индийски търговци на дребно и ще открие първия си шоурум в Индия тази година.

Второ представителство на марката в Ню Делхи ще отвори врати през 2012 г., като плановете са да се открият 7 представителства на компанията в големи индийски гразове до 2015 г.

Причината за рязкото повишаване на търсенето на луксозни модели на Maserati се дължи най-вече на новото поколение заможни индийци. Очаква се 80% от купувачите в Индия да се насочат към Maserati Quattroporte, а останалите 20% към купето GranTurismo и GranCabrio.

Инвазията на „Мазерати” идва след новините за увеличение на автомобилния пазар в района с 25% за миналата година. Но силният ръст бледнее в сравнение с растящия сектор на премиум автомобилите, който нарасна с 70% през миналата година в Индия. Страната ще бъде 63-ят пазар за италианската марка.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
Президентът на Литва разкритикува бездействието на Германия спрямо Русия
България получи и втория си изтребител F-16
Президентът Радев пристигна в Казахстан
Губернаторът на Калифорния нарече разполагането на Националната гвардия в Лос Анджелис незаконно, напрежението расте
Йотова: Имам подозрения, че случаите на незаконни домове и на насилие не са само тези
Не е задължително брандирането да бъде скъпо
Това са единствените два сектора, където търсенето на работа в момента върви нагоре