"Моtоrola" взе на подбив iPhone4

Моtоrola взе на подбив iPhone4

Производителят на мобилни телефони „Motorola” се подигра с дефекта на антената на новите „iPhone 4” устройства, заради който сигналът прекъсва постоянно.

За да неутрализират последствията от грешката в модела от "Applе" пуснаха специални панели от гума и стъкло, чрез които неволното закриване на антената с ръка при набиране на номер вече не се случва и връзката се получава. От „Моtоrola” обаче само това и чакаха и излязоха с реклама на телефоните си „Droid X” под наслов: „Нашите апарати не се нуждаят от якета”.

"В „Motorola” вярваме, че клиентите не бива да обличат телефоните си с гума, за да работят както трябва. Моделът ни позволява да държите телефона си както пожелаете и с него можете да провеждате разговори с кристален звук, без да обличате устройството в яке", гласи пълния текст на рекламата.

„МениджърНюз” припомня, че „Motorola” не е първата компания, която взима на подбив проблемите на новото устройство на „Apple”. От „Nokia” също пуснаха неотдавна компроментираща реклама, но това изглежда не влияе пряко на потребителите, защото от края на юни досега са продадени повече от 3 млн.броя от „iPhone 4”.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Имейлът не е мъртъв — но вашата стратегия може би е. Ето как да я съживите
Тази нощ преминаваме към зимно часово време
Япония вдигна изтребители, след като руски стратегически бомбардировачи прелетяха над Японско море
Тръмп: Китай може да помогне на САЩ в отношенията с Русия
Канцлерът Мерц очаква САЩ да освободят германското подразделение на „Роснефт“ от санкции
На фокус следващите седем дни: Избори в Аржентина, отчети от „Великолепната седморка" и заседания на Фед и ЕЦБ
Как успешните лидери се изправят на крака след провал
Започва плановият годишен ремонт на шести блок на АЕЦ "Козлодуй"