"Моtоrola" взе на подбив iPhone4

Моtоrola взе на подбив iPhone4

Производителят на мобилни телефони „Motorola” се подигра с дефекта на антената на новите „iPhone 4” устройства, заради който сигналът прекъсва постоянно.

За да неутрализират последствията от грешката в модела от "Applе" пуснаха специални панели от гума и стъкло, чрез които неволното закриване на антената с ръка при набиране на номер вече не се случва и връзката се получава. От „Моtоrola” обаче само това и чакаха и излязоха с реклама на телефоните си „Droid X” под наслов: „Нашите апарати не се нуждаят от якета”.

"В „Motorola” вярваме, че клиентите не бива да обличат телефоните си с гума, за да работят както трябва. Моделът ни позволява да държите телефона си както пожелаете и с него можете да провеждате разговори с кристален звук, без да обличате устройството в яке", гласи пълния текст на рекламата.

„МениджърНюз” припомня, че „Motorola” не е първата компания, която взима на подбив проблемите на новото устройство на „Apple”. От „Nokia” също пуснаха неотдавна компроментираща реклама, но това изглежда не влияе пряко на потребителите, защото от края на юни досега са продадени повече от 3 млн.броя от „iPhone 4”.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски: 60% от оръжията на украинската армия вече се произвеждат в Украйна
Операторите помолени да крият негативни реакции към Тръмп на финала на US Open
"Газпром" предупреждава Европа за риск от недостиг на газ през зимата
Никола Цолов втори във Формула 3, тимът му стана шампион
Държавният резерв: За 3 години са раздадени над 2 милиона литра вода
Иван Иванов спечели титлата от Откритото първенство по тенис на САЩ при юношите
За пръв път в историята хора от общността на ЛГБТ участват официално в поклонение във Ватикана
След оплаквания: OpenAI ще реорганизира екипа, отговарящ за поведението на ChatGPT