Нестле отчете продажби за 64,9 млрд. швейцарски франка

Нестле отчете продажби за 64,9 млрд. швейцарски франка

Продажби в размер на 64,9 млрд. швейцарски франка, ограничен ръст в размер на 4,2% и 2% реален вътрешен ръст, отчете Нестле за първите 9 месеца на тази година.

След доброто представяне през първата половина на годината резултатите за третото тримесечие бяха повлияни от извънредни обстоятелства като изтеглянето на Maggi Noodles в Индия и корекцията на отстъпките при Nestlé Skin Health, коментира Пол Булке, главен изпълнителен директор на Нестле.

„Въпреки това реалният вътрешен ръст отбеляза увеличение, в резултат на поддържаната тенденция за положителен растеж във всички сектори на бизнеса ни на редица от пазарите.”, допълва той.

Бизнесът на компанията в Европа, както и Nestlé Waters и Nestlé Health Science продължава да се представя добре.  Продажбите в зона Европа, Близкия Изток и Северна Африка  са в размер на 12,0 милиарда швейцарски франка, бизнесът в този регион отбелязва 4,1% органичен ръст и 2,5% реален вътрешен ръст. Положителният ръст в този регион се е увеличил, благодарение на храните за домашни любимци, разтворимото кафе, Nescafé Dolce Gusto и сладоледа.

За отбелязване е добрият растеж, постигнат в Централна и Източна Европа, за който допринасят най-вече страдащата от санкции и контрасанкции икономика на Русия и Украйна. Пазарните хитове, допринесли за добрите резултатите в тези страни са най-вече шоколадът, разтворимото кафе и храните за домашни любимци.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ