Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Няколко приложения за успешно уеб управление
Да управляваш успешен уеб-сайт може да е героично усилие. Освен че трябва да публикуваш редовно висококачествено съдържание, трябва и да го промотираш, да се обвързваш с потребителите в социалните мрежи, да управляваш разговора и да работиш по всички други задачи, които се изправят на пътя ти.
Как да се справи човек с всичко това, особено ако това е основната му професионална задача, т.е. работи като уеб-администратор? Има 7 онлайн приложения за мобилни телефони, които могат да ви помогнат в работата и да ви спестят време.
1. Notable. Независимо дали работите като уеб разработчик, уеб дизайнер или друг вид визуално ориентирана професия, свързана със сайт, при всички случаи имате нужда от коментари и обратна връзка. Notable може да ви помогне. Програмата предлага формат за получаване на коментари за изпълнението на дигиталния дизайн. Позволява на потребителите да правят уеб скрийншотове чрез включване в браузър и след това да добавят бележки, използвайки проста система point-and-click. Може да бъде по-лесна опция от изискването на контакти, за да се пишат параграфи, описващи предлаганите промени. Notable се изпробва безплатно с възможност за заплащане за по-ефективна услуга от 19 до 99 долара.
2. Yast. Както казва гуруто по мениджмънт Питър Дракър „Това, което се измерва, се управлява”. И този принцип е особено валиден за начина, по който ръководите времето си. За да се подсигурите, че часовете на работата ви в уеб-сайта са достатъчно добре разпределени, имайте предвид това приложение. То предлага най-интуитивният, лесен за употреба интерфейс за проследяване на времето сред всички онлайн тайм мениджмът програми. Има безплатна версия и платени опции с допълнителни настройки.
3. Remember the Milk. Безплатен мениджър на списъка с неща за вършене. Ще ви позволи да създадете множество списъци на различни аспекти на работния и личния си живот. Можете да поставите като приоритет дадени дейности, да ги свържете с определени ключови думи и да добавите бележки към индивидуалните задачи. Приложението е синхронизирано с Microsoft Outlook, BlackBerry, Siri, Twitter, Gmail, Google calendar и много други.
4. LeechBlock. Дори най-малките разсейвания могат да доведат до загуба на продуктивност заради времето, необходимо за да се превключи умствено от едната задача на другата. 5-минутната почивка, която си вземате, да кажем за да гледате видеоклипове със сладки котки в YouTube, може да навреди сериозно на изпълнението на работата ви. Ако имате нужда от помощ в изключването на ненужните дейности можете да се обърнете към този инструмент. Работи само с браузър Firefox. Помага на уеб хората да остава фокусирани като автоматично блокира достъпа им до определени сайтове по време на работните часове.
5. Trello. Ако търсите безплатна, лесна за употреба алтернатива на платформите за управление на проекти като Basecamp, Trello може да бъде отговорът.
6. Sanebox. Това приложение цели да възстанови нормалната работа на Gmail и други пощенски кутии. Връзва се със съществуващия акаунт в Google и автоматично създава папка „SaneLater”. Щом заработи автоматично пренасочва съобщенията, които определя като маловажни – нюзлетъри, писма за продажби и съобщения от акаунта. Пълни пощата със съобщенията, коитоимат най-голямо значение. Sanebox изчислява, че спестява на потребителите най-малко два часа седмично. Струва 4,95 долара месечно. Предлага безплатни планове.
7. Focus Booster. Този безплатен инструмент е подходящ за професионалистите, които използват т.нар. техника Помдоро. В нея кратки блокои помогне. Приложение следи циклите и снабдява хората с уведомления къде са във всяка серия.
Приложенията са препоръчани от сайта на сп. Entrepreneur
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.