Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|"Открий и сподели" ще рекламира България като туристическа дестинация
Ново лого и слоган „Открий и сподели“ ще рекламират България като привлекателна туристическа дестинация. Това стана ясно по време на официалното представяне на новия бранд „България“ от заместник-министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов на специална пресконференция днес.
Символите на слънце и цвете пък са основните визуалните елементи на новия туристически бранд „България“. Те са разположени в различни комбинации с други символи, представящи възможностите на страната ни като туристическа дестинация.
Освен националното лого и слоган, са разработени и десет под-бранда за различните видове туризъм, уточни зам.-министър Маринов.
За избора на новото лого и слоган са направени проучвания сред български и чужди туроператори и туристи в 11 държави. Анализите на екипа показват, че 90 % от чужденците са удовлетворени от почивката си у нас, а 80 на сто отново биха посетили страната ни, добави той.
Новият туристически бранд „България“ ще бъде представен още през март тази година на световното туристическо изложение ITB в Берлин. Домакините вече са дали оценка заа новата визия на бранда и са я определили като „свежа и иновативна“.
Вече имаме първите положителни оценки и от бизнеса за цялостната стратегия на бранда, коментира зам.-министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов. Той смята, че новата символика ще направи страната ни конкурентоспособна и разпознаваема сред чуждите туристи.
Има множество елементи в самото лого, които отразяват многоообразието от възможности на България в областта на туризма, заяви още Иво Маринов.
След регистрация в платформа, която ще бъде пусната през март, всеки ще може да ползва логото и слоганите на бранда без ограничения.
„Вместо добре познатата оранжева розичка всеки ангажиран в туризма ще може да избере от десет различни на цвят мотива от новото лого на българския туристически продукт. В него са стилизирани най-важните черти на българския туризъм – планини, море и слънце, както и възможностите за културен, исторически, СПА, еко, бизнес и винен туризъм“, каза зам.-министърът на туризма. Маринов подчерта, че розата няма общо с новия бранд и остава лого на държавата.
Проектът за изготвянето на туристическия бранд „България" струва 1 400 000 лв. и се финансира от Оперативна програма „Регионално развитие”.
Според Маринов с представянето на новата визия като част от цялостната стратегия за развитието на туризма през следващите пет години приходите в сектора ще скочат с 25%.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.