"Открий и сподели" ще рекламира България като туристическа дестинация

Открий и сподели ще рекламира България като туристическа дестинация

Ново лого и слоган „Открий и сподели“ ще рекламират България като привлекателна туристическа дестинация. Това стана ясно по време на официалното представяне на новия бранд „България“ от заместник-министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов на специална пресконференция днес.

Символите на слънце и цвете пък са основните визуалните елементи на новия туристически бранд „България“. Те са разположени в различни комбинации с други символи, представящи възможностите на страната ни като туристическа дестинация.

Освен националното лого и слоган, са разработени и десет под-бранда за различните видове туризъм, уточни зам.-министър Маринов.

За избора на новото лого и слоган са направени проучвания сред български и чужди туроператори и туристи в 11 държави. Анализите на екипа показват, че 90 % от чужденците са удовлетворени от почивката си у нас, а 80 на сто отново биха посетили страната ни, добави той.

Новият туристически бранд „България“ ще бъде представен още през март тази година на световното туристическо изложение ITB в Берлин. Домакините вече са дали оценка заа новата визия на бранда и са я определили като „свежа и иновативна“.

Вече имаме първите положителни оценки и от бизнеса за цялостната стратегия на бранда, коментира зам.-министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов. Той смята, че новата символика ще направи страната ни конкурентоспособна и разпознаваема сред чуждите туристи.

 Има множество елементи в самото лого, които отразяват многоообразието от възможности на България в областта на туризма, заяви още Иво Маринов.

След регистрация в платформа, която ще бъде пусната през март, всеки ще може да ползва логото и слоганите на бранда без ограничения.

„Вместо добре познатата оранжева розичка всеки ангажиран в туризма ще може да избере от десет различни на цвят мотива от новото лого на българския туристически продукт. В него са стилизирани най-важните черти на българския туризъм – планини, море и слънце, както и възможностите за културен, исторически, СПА, еко, бизнес и винен туризъм“, каза зам.-министърът на туризма. Маринов подчерта, че розата няма общо с новия бранд и остава лого на държавата.

Проектът за изготвянето на туристическия бранд „България" струва 1 400 000 лв. и се финансира от Оперативна програма „Регионално развитие”.

Според Маринов с представянето на новата визия като част от цялостната стратегия за развитието на туризма през следващите пет години приходите в сектора ще скочат с 25%.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Китай отвръща на митата на Тръмп, Канада и Мексико получиха отсрочка
6000 гърци и туристи са напуснали Санторини за ден. Трусовете продължават
Полша се опасява от взрив на международната организирана престъпност след края на войната в Украйна
Регионалният министър разреши строежа на още 14 километра от магистрала "Хемус"
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 3 до 9 февруари
На днешната дата, 4 февруари. Световен ден за борба с рака
Инвеститорите залагат, че Мъск и Tesla ще натрупат състояние при Тръмп, въпреки че заплахите нарастват
Адриан Юриев: Визионерът, който променя пазарите на недвижими имоти и услуги в България