По-високи продажби на Louis Vuitton и Moet & Chandon

По-високи продажби на Louis Vuitton и Moet & Chandon

Френският холдинг за луксозни стоки LVMH, който предлага едни от най-престижните марки в света като модната линия Louis Vuitton и шампанското на Moet & Chandon, отчете ръст в продажбите на всички свои продукти. Продажбите на международната компания са се увеличили със 17% в първото тримесечие на 2011 г., съобщи BBC. Те възлизат на 5.5 млрд. евро, което надхвърля значително очакванията на анализаторите.

Покачването на интереса към луксозните стоки на LVMH е отчетено въпреки предварителните прогнози, че бизнесът на конгломерата ще бъде сериозно засегнат от кризата в японския пазар. Покупките на стоките на компанията са повече в Европа и САЩ, като остават с високи нива и в Азия. Особено засилено е търсенето на скъпите вина, алкохолните напитки, часовниците и бижутата.

През март LVMH сключи споразумение за закупуването на италианската марка бижута Bulgari на стойност 3.7 млрд. евро.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Рей Далио: Златото и нефиатните валути ще бъдат по-силни средства за съхранение на стойност с нарастването на дълга на САЩ
Осъдиха Никола Саркози на 5 години затвор заради престъпен заговор с Муамар Кадафи
Исторически обрат: България е на полуфинал на световното първенство по волейбол след победа над САЩ
САЩ налагат санкции на сръбската петролна компания NIS от 1 октомври
Тръмп одобри сделката за TikTok
Зеленски е готов да се оттегли от поста си след края на войната
Да инвестираш като най-богатите хора в света вече е по-лесно от всякога. Но колко е опасно?
Времето: Жълт код за силен вятър в 6 области