Приходите на LG с ръст от над 10%

Приходите на LG с ръст от над 10%

Приходите на LG Electronics през второто тримесечие на 2013 г. са нараснали с 10,1% на годишна база, до 15,23 трлн. корейски вона (13,58 млрд. щатски долара). Нетната печалба на компанията за периода април-юни е била 156 млрд. корейски вона (139,04 млн. долара)

Сериозен ръст се наблюдава в мобилното подразделение на компанията. LG Mobile Communications Company отчита приходи от 3,12 трл. вона (2,78 млрд. долара) през второто тримесечие, което е с 34,5% повече от същия период на миналата година.

С продажбата на 12,1 милиона смартфона през второто тримесечие компанията поставя нов рекорд в историята на продажбите си до момента.

Оперативната печалба се е увеличила на годишна база до 61 млрд. корейски вона (54,37 млн. щатски долара), но бележи спад в сравнение с предходното тримесечие поради намаленото търсене в Корея, ниската средна продажна цена и високите нива на инвестиции в маркетинг активности от страна на компанията. Спадът на продажната цена се дължи на повишената конкуренция на пазара.

Очакванията на компанията към смартфоните от сериите L II и F, насочени към масовия потребител, са да отбележат ръст в продажбите, а към тези от висок клас, като G Pro и LG G2 - да допринесат за конкурентноспособността на марката на пазара.

LG Home Entertainment Company отчита приходи в размер на 5,5 трлн. корейски вона (4,91 млрд. долара), което съставлява ръст от 6,4% спрямо предходното тримесечие и съвсем слаба промяна на годишна база. Оперативната печалба от 107 млрд. корейски вона (95,37 млн. долара) се е увеличила в сравнение с предходното тримесечие, благодарение на добрите продажби на развиващите се пазари и успешните нови продукти, но бележи спад в сравнение със същия период на миналата година. Причини за това са силната конкуренция и намаленото търсене, които се отразяват в спад на средната цена на продажба. Отчитайки намаленото потребление в световен мащаб и засилващата се конкуренция, компанията инвестира в пазара на телевизори от висок клас, като се фокусира върху популяризирането на продукти от сериите Ultra HD TV и OLED TV на развитите пазари.

През второто тримесечие LG Air Conditioning and Energy Solutions Company отчита рекордно високи приходи от 1,73 трлн. корейски вона (1,55 млрд. долара), което е ръст от 18,4% в сравнение със същия период на миналата година и с 42,5% повече от първото тримесечие на 2013 г. Оперативните приходи в размер на 171 млрд. корейски вона (152,41 млн. щатски долара) надвишават тези за 2012 г. и предходната четвърт на 2013 г. Оперативният марж на печалбата се е увеличил до 9,9%, най-вече благодарение на подобрения продуктов микс и бизнес структура.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ