Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Старите мениджъри могат да научат нови хватки от Лейди Гага

Повечето от нас свързват певицата Лейди Гага главно със скандалния й гардероб и провокативни клипове. Бизнесмените обаче могат да понаучат нещичко от нея по отношение на стратегическите иновации, съветва германският бизнес анализатор Мартин Куп.
Огромните продажби на всички продукти, свързани с Лейди Гага, са предизвикани до голяма степен от способността й да променя начина, по който потребителите възприемат марката й, смята Куп, който е професор в Европейската школа по мениджмънт и технологии в Берлин.
„Лейди Гага размива границите на индустрията и не е съвсем ясно дали е музикант, художник или моден дизайнер”, обяснява Куп, който наскоро издаде книга с бизнес уроци, почерпени от звезди като Мадона и ренесансовия художник Тициан.
„Смятам, че много хора я свързват повече с модата и други типове забавление, отколкото с музиката”, убеден е анализаторът. Според него, стратегията на певицата в социалните медии е идеалният начин, чрез който бизнесите могат да научат нови начини да обновят старите фирми.
С помощта на социалните мрежи Facebook и Twitter Лейди Гага си събра цяла армия от почитатели само с помощта на виртуалното общуване. Тя не използва традиционни маркетингови хватки за промоция, не насилва продуктите и цените си към потребителите.
„Социалните медии не са еднопосочни като общуване и Лейди Гага разбира това. Там са нужни емоции, въвличане и интерактивност – а тя е много напреднала във всичко това.”
Лейди Гага нарича себе си „Чудовището-майка”, а феновете си – „малките чудовищенца”. Такава връзка прави впечатление на потребителите, смята Куп.
„Точно това търсите в социалните мрежи. Трябва да създадете много по-силна интимност, отколкото успявахте с обикновените маркетингови инструменти. Лейди Гага е пример, който показва, че трябва да се занимаваме не само с основния си бизнес, каквато е музиката в нейния случай, а и с всичко странично, като концертите, сувенирите, изкуството, модата, медиите и ежедневния живот.”
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Samsung и SK Hynix ще се включат в проекта Stargate на OpenAI
Технологии |Инвестиционната компания Bain Capital е подала оферта за купуване на веригата Costa Coffee
Компании |Само две търговски вериги са публикували цените си на сайта "Колко струва"
България |Милиони евро и хиляди контейнери са конфискувани при разследване за незаконен внос от Китай в Гърция и други европейски страни
Бизнес |Безопасност: Отборът на Барселона отлага завръщането си на легендарния стадион „Камп Ноу“
Спорт |Бойко Борисов предлага да се закрие ДАИ
Политика |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |Едно от пет работни места в туризма ще останат незаети в Европа през следващото десетилетие
Свят |България започва нов сондаж за природен газ в Черно море
Политика |Планината на седемте цвята: Перуанската звезда на Instagram
Любопитно |Зеленски: Положението в Запорожката АЕЦ е критично
Свят |От 8 октомври ще санкционират търговците, които вдигат цените необосновано
България |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.