Техники за успех на търговците в предпразничната треска

Техники за успех на търговците в предпразничната треска

Светлини, музика, премигващи реклами, коледна украса по уличните стълбове, шарени базари, ухание на скара и греяно червено вино. Лъскави витрини, разпръснати сергии по централните улици, напрежение по лицата на закъснелите клиенти, които бързат да напазаруват. Познато ви е нали? Наближават коледните и новогодишни празници и с тях набират скорост множеството промо оферти, които ни заливат от всеки клик и всеки уличен ъгъл.

Горкият потребител, почти съм сигурна, че в повечето случаи е объркан от многото предложения и отстъпки, с които ежеминутно е бомбардиран от различни страни. Знам, защото и аз понякога се чувствам по този начин, макар че професията ми на маркетолог би трябвало да ме предпазва от цялата промо суматоха, характерна за предпразничните дни.

Коледа е противоречиво време на годината. Всички ние се борим, за да я приключим успешно и сме засипани от работа от една страна, а от друга – трябва да изберем “най-специалните” подаръци на любимите ни хора. Как да се случи всичко това? Техники, с които търговците стават по-успешни по време на предпразничната треска – в следващия „Мениджър”

Петя Стоянова, управляващ съдружник в консултантска фирма „Пауър Бранд”

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Никола Саркози влезе в затвора
Представители на банки: Поколението Z напуска сектора в търсене на предприемачески възможности
Дигиталното евро – новата основа на европейската финансова инфраструктура
Новата икономика: AI трябва да бъде благодат за развиващите се пазари, но някои инвеститори не са убедени
Самолет кацна аварийно в САЩ, след като мистериозен обект счупи предното му стъкло
Зеленски не харесва Будапеща като място за среща на върха с Путин, но би присъствал
Санае Такаичи стана първата жена премиер на Япония
Снаряд избухна над кортежа и охраната на вицепрезидента Джей Ди Ванс в Калифорния