Техники за успех на търговците в предпразничната треска

Техники за успех на търговците в предпразничната треска

Светлини, музика, премигващи реклами, коледна украса по уличните стълбове, шарени базари, ухание на скара и греяно червено вино. Лъскави витрини, разпръснати сергии по централните улици, напрежение по лицата на закъснелите клиенти, които бързат да напазаруват. Познато ви е нали? Наближават коледните и новогодишни празници и с тях набират скорост множеството промо оферти, които ни заливат от всеки клик и всеки уличен ъгъл.

Горкият потребител, почти съм сигурна, че в повечето случаи е объркан от многото предложения и отстъпки, с които ежеминутно е бомбардиран от различни страни. Знам, защото и аз понякога се чувствам по този начин, макар че професията ми на маркетолог би трябвало да ме предпазва от цялата промо суматоха, характерна за предпразничните дни.

Коледа е противоречиво време на годината. Всички ние се борим, за да я приключим успешно и сме засипани от работа от една страна, а от друга – трябва да изберем “най-специалните” подаръци на любимите ни хора. Как да се случи всичко това? Техники, с които търговците стават по-успешни по време на предпразничната треска – в следващия „Мениджър”

Петя Стоянова, управляващ съдружник в консултантска фирма „Пауър Бранд”

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Древна египетска лодка беше определена като „един от най-важните реставрационни проекти на XXI век“
Financial Times: Мошеници доказват с AI „автентичност“ на произведения на изкуството през застрахователи
Как ще се плащат данъците след въвеждане на еврото
Неделя е новият понеделник: Работата през седмия ден помага за по-ефективно разпределение на задачите
Над 50% от оръжията, използвани от Украйна, вече се произвеждат в страната
Времето: Променлива облачност и силен вятър
Скритите опасности от изкушението да се скатавате на работното място по време на празниците
Централните банки на водещите икономики дават сигнали за промяна в курса на паричната политика