Търговия с дълг взе превес на БФБ в четвъртък

Търговия с дълг взе превес на БФБ в четвъртък

Търговията с дълг взе превес по време на днешната сесия на Българската фондова борса (БФБ).

Общият оборот възлезе на 1,51 млн. лв. и бе формиран до голяма степен от пазара с облигации, където имаше сделки за 1,18млн. лв.

Търговията с акции беше за 296 хил. лв., с АДСИЦ – за 23 хил. лв., а с компенсаторни инструменти – за 12 хил. лв.

Водещите индекси се повлияха положително от хода на сесията и приключиха на печалба.

SOFIX спечели 2,16 пункта, или 0,49%, до 445,27 пункта.

BG40 нарасна с 1,49 пункта, или 0,97%, до 154,50 пункта.

BGREIT остана без промяна на ниво от 87,81 пункта.

BGTR30 прибави 1,07 пункта, или 0,33%, до 324,22 пункта.

Българските индекси са в унисон с азиатските, които записаха ръст от 0,84% за хонконгския Hang Seng до 2,25% за японския Nikkei 225. Европейските индекси приключиха разнопосочно – от минус 0,54% за швейцарския Swiss Market до плюс 0,6% за британския FTSE 100.

На пазарите на акции и АДСИЦ  на БФБ се включиха 43 дружества. Съотношението печеливши/губещи позиции бе 18/20, а при 5 компании не беше отчетена промяна.

Най-голяма печалба днес постигна „Енергони”, поскъпвайки с 0,001 лв., или 12,5%, до 0,009 лв.

Най-губещ се оказа Тексим Банк, чиято цена падна с 0,35 лв., или 24,14%, до 1,10 лв.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Гугъл“ и „Епъл“ предупреждават служители с работни визи да избягват пътувания в чужбина
Шести блок на АЕЦ „Козлодуй“ ще бъде спрян ден по-рано от планираното
Кметът на Берлин: Полицията в Берлин ще действа решително срещу нарушителите на реда по време на новогодишните празненства
Главният изпълнителен директор на „Стелантис“ критикува ревизирания климатичен план на ЕС
Израелският президент призова за глобална борба с антисемитизма
През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Австралийският премиер Антъни Албанезе беше освиркан на възпоменанието за жертвите на атаката в Бондай
Ето защо директната поща заслужава да е част от маркетинговата ви стратегия