Държавният департамент на САЩ дава на България 900 000 долара за борба с дезинформацията

Държавният департамент на САЩ дарява 900 000 долара безвъзмездна помощ, за да подпомогне българското общество да придобие умения за разграничаване на невярна информация и дезинформация. Проектът бе представен в понеделник следобед в София. Събитието съвпадна с визитата на заместник-секретаря по публична дипломация и обществени въпроси в американския Държавен департамент Елизабет Алън. „Това е най-голямата програма по медийна грамотност“, подкрепена някога от американското правителство, подчерта Елизабет Алън.
"Информационното пространство е поле на оспорвана битка на конкуренцията, в което свободния поток на вярна информация е от значение за всяко едно обществено предизвикателство или проблем, които се опитваме да решим. Много е трудно да се отговори на темпото. И очевидно наличието на онези злонамерени актьори, които целенасочено злоупотребяват с информационното пространство, за да се облагодетелстват за собствена сметка", каза тя. Проектът по медийна грамотност ще бъде реализиран в рамките на две години от Института за медийни изследвания "Пойнтър" заедно с партньорски организации от България.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Бахамските острови отмениха разрешението за кацане на апарати на SpaceX след ракетна експлозия
Свят |Администрацията в САЩ предвижда да закрие 10 посолства и 17 консулства по целия свят
Свят |Европейските борси се оцветиха в червено след предупреждение ASML, че митата на САЩ влошават перспективите*
Финанси |Heineken надмина прогнозите за продажби за първото тримесечие
Свят |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Байдън разкритикува Тръмп в първата си реч, откакто напусна Белия дом
Политика |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.