EVN предупреждава със sms за спиране на тока
От началото на тази година компанията „EVN България Електроснабдяване” предлага на битовите си клиенти новата услуга „Известяване преди прекъсване за неплатени задължения”, обявиха от пресцентъра на фирмата. Така хората ще могат да получават sms или имейл известия, ако в скоро време предстои прекъсване на електрозахранването им заради неплатени сметки.
„Честитката” ще бъде изпращана три дни преди спирането на тока. Във всяка издавана от дружеството фактура за консумирана електроенергия е посочен срокът за следващо плащане. След изтичането на съответния срок дружеството предоставя още 10 дни, в които клиентът може да плати със законовата лихва за забавяне. Услугата е безплатна за всички битови клиенти, без значение на ползвания от тях мобилен оператор, уверяват от EVN.
За да се възползват от новата услуга, клиентите трябва да попълнят еднократно декларация за заявяване на услугата. Тя е достъпна на интернет страницата на дружеството, както и на място във всеки офис. В нея се вписват име, ИТН (номер на измервателна точка, видим от предишна фактура), валиден имейл или номер на мобилен телефон.
За да се гарантира достоверността на предоставените данни, клиентът трябва още да посети удобен за него офис и да предаде попълнената декларация.
Като допълнителна опция, при попълването на декларацията всеки клиент може по желание да заяви и безплатна услуга за уведомление за стойността на месечната си фактура - също по sms или имейл.
Новата услуга ще намали риска от прекъсване на захранването заради неплащане и ще предотврати разходите на клиентите за повторно включване на електрозахранването, смятат от EVN.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.