Лоялността на потребителя и емоционалната връзка с бранда са най-ценният актив за всеки производител

Лоялността на потребителя и емоционалната връзка с бранда са най-ценният актив за всеки производител

Доц. д-р Кристиян Постаджиян е с над 20 години опит в областта на маркетинговите комуникации. Преподавател е в НБУ, където води над 10 курса в областта на маркетинговите комуникации. През 2010 г. създава магистърска програма "Рекламен мениджмънт и визуален брандинг" в НБУ. Автор е на множество публикации в областта на корпоративните комуникации, както и на монографията „Похвати за изграждане на потребителска ангажираност в рекламата“. Сред създателите е на един от най-иновативните образователни формати у нас – Рекламна академия. Дългогодишен член на журито на Effie Bulgaria и BAA Awards. Той ще бъде сред основните участници в трети панел на предстоящия на 6 април  5-и годишен форум ,,Отговорни производители“ на „Мениджър“. 

- Доц. д-р Постаджиян, в момента каква е динамиката на потребителските навици при различните поколения у нас?

- Всяко поколение има своя специфика. Потребителите стават все по-динамични и променящи се, тъй като светът, в който живеем, е такъв. Светът отново е отворен, хората пътуват, виждат, чуват и това им дава широка перспектива. Ето защо е важно брандовете не просто да следват тенденции, но и да създават такива.

- Какви брандове се справят най-добре с достигането и задържане на вниманието на всяка от възрастовите групи?

- Гъвкавите брандове и тези, които не се опасяват да бъдат адаптивни към средата и потребителите. Брандове, които говорят на езика на хората, влизат в диалог с тях и смело дават на потребителя роля и преживяване в процеса на потребление. Брандове, които си говорят с потребителя, вслушват се в него и дори проявяват емпатия.

- При нарастващи цени какви трябва да бъдат посланията на производителите, за да не се загуби доверието в тях?

- Лоялността на потребителя и емоционалната връзка с бранда са онова, което е най-ценен актив за всеки производител. Когато това е постигнато, цената не е основен фокус в комуникацията производител-потребител. Разбира се, това изисква дългосрочни усилия в посока изграждане на силни брандове.

5-и годишен форум ,,Отговорни производители“, организиран от „Мениджър“, ще се състои на 6 април от 9.30 ч. в Интер Експо Център. Събитието е с безплатен достъп, но с предварителна регистрация, която можете да направите тук

Ексклузивен партньор:
Kaufland

С подкрепата на:
Nestle, ТандемLirex

Институционални партньори:
Френско-Българска търговска и индустриална камара;  Германо-Българска индустриално-търговска камара; сдружение ,,Храни и напитки"

Медийни партньори: BTV , Dir.bg

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ