Лоялността на потребителя и емоционалната връзка с бранда са най-ценният актив за всеки производител

Лоялността на потребителя и емоционалната връзка с бранда са най-ценният актив за всеки производител

Доц. д-р Кристиян Постаджиян е с над 20 години опит в областта на маркетинговите комуникации. Преподавател е в НБУ, където води над 10 курса в областта на маркетинговите комуникации. През 2010 г. създава магистърска програма "Рекламен мениджмънт и визуален брандинг" в НБУ. Автор е на множество публикации в областта на корпоративните комуникации, както и на монографията „Похвати за изграждане на потребителска ангажираност в рекламата“. Сред създателите е на един от най-иновативните образователни формати у нас – Рекламна академия. Дългогодишен член на журито на Effie Bulgaria и BAA Awards. Той ще бъде сред основните участници в трети панел на предстоящия на 6 април  5-и годишен форум ,,Отговорни производители“ на „Мениджър“. 

- Доц. д-р Постаджиян, в момента каква е динамиката на потребителските навици при различните поколения у нас?

- Всяко поколение има своя специфика. Потребителите стават все по-динамични и променящи се, тъй като светът, в който живеем, е такъв. Светът отново е отворен, хората пътуват, виждат, чуват и това им дава широка перспектива. Ето защо е важно брандовете не просто да следват тенденции, но и да създават такива.

- Какви брандове се справят най-добре с достигането и задържане на вниманието на всяка от възрастовите групи?

- Гъвкавите брандове и тези, които не се опасяват да бъдат адаптивни към средата и потребителите. Брандове, които говорят на езика на хората, влизат в диалог с тях и смело дават на потребителя роля и преживяване в процеса на потребление. Брандове, които си говорят с потребителя, вслушват се в него и дори проявяват емпатия.

- При нарастващи цени какви трябва да бъдат посланията на производителите, за да не се загуби доверието в тях?

- Лоялността на потребителя и емоционалната връзка с бранда са онова, което е най-ценен актив за всеки производител. Когато това е постигнато, цената не е основен фокус в комуникацията производител-потребител. Разбира се, това изисква дългосрочни усилия в посока изграждане на силни брандове.

5-и годишен форум ,,Отговорни производители“, организиран от „Мениджър“, ще се състои на 6 април от 9.30 ч. в Интер Експо Център. Събитието е с безплатен достъп, но с предварителна регистрация, която можете да направите тук

Ексклузивен партньор:
Kaufland

С подкрепата на:
Nestle, ТандемLirex

Институционални партньори:
Френско-Българска търговска и индустриална камара;  Германо-Българска индустриално-търговска камара; сдружение ,,Храни и напитки"

Медийни партньори: BTV , Dir.bg

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Прогноза: Жилищата ще станат все по-недостъпни за българина
Брокери отчитат активен интерес на българи към имоти в Северна Гърция
Крайнодясната партия на Вилдерс напусна управляващата коалиция в Нидерландия, очакват се предсрочни избори
Над 2000 пощенски станции ще обменят левове в евро безплатно след влизането ни в еврозоната
Рейвън - шимпанзето, което се превърна в един от най-успешните инвеститори на Уолстрийт
Двудневна стачка ще блокира движението на фериботи от гръцки пристанища
Борсовият индекс SOFIX надхвърли 1000 пункта за първи път след финансовата криза
Концертът на Лейди Гага влезе в Книгата на рекордите на Гинес за посещаемост, изпревари Мадона