MediaPro Entertainment ще търси нови известни лица у нас
Международната продуцентска компания MediaPro Entertainment официално стъпи на българския пазар, като представи дейността си у нас. Водещата продуцентска компания в Централна и Източна Европа ще продължи модела си на развитие да търси нови известни лица у нас, а също така ще работи и за налагането на вече известни имена в българското публично пространство.
Екипът на компанията се състои от 160 души и работи по редица национални и интернационални проекти. След стъпването си на българския пазар компанията присъединява продукционния екип на bTV, воден от Бранко Салич, който заема поста Ръководител “Продукционно обслужване” в MediaPro Entertainment.
„Предизвикателството пред компанията е да предложи на българския пазар най-новите продукционни модели, както и уникални продукти, отговорящи на високите очаквания на зрителите, които изискват все повече и са много по-критични” – сподели изпълнителният директор на компанията, Мирослав Янев.
Форматите, които екипът вече е реализирал у нас са “Survivor” 1,2,3,4, “Music Idol” 1,2,3, “Dancing Stars” 1,2, “България търси талант”, “Размяна на съпруги”. В момента MediaPro Entertainment осигурява продукцията на един от най-нашумелите праймтаймови формати “Lord of the Chefs”, както и на други актуални предавания като „bTV Новините”, “Шоуто на Слави”, “Комиците”, “Нека говорят с Росен Петров”, “Модерно”, “Код: Криминално”, “Сеизмограф”, “Хрътките”.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.