Българите ще станат по-практични, ще погледнат с други очи на своя живот

Българите ще станат по-практични, ще погледнат с други очи на своя живот

Българите ще станат по-практични, ще погледнат с други очи на своя живот

Протести, избори, политически преборвания, липса на инвестиции, бедност, няма пари за каквото и да е. В подобна обстановка всички политици отказват да вземат решения, още повече непопулярни решения. Няма да има реформи, няма да има политическа стабилност няма инвестиции, няма работни места, няма сигурност .

Но аз обичам да казвам „колкото по-зле, толкова по-добре”, защото мизерията и страданието са шанс да преосмислим своя живот и да родим нови идеи за по-добро бъдеще. Ако погледнем в дългосрочна перспектива, бихме могли да кажем, че 2014 ще бъде преломна година в положителна посока. В следващата година българите ще преосмислят много от своите ценности, ще станат по-практични, ще погледнат с други очи на своя живот и на това което се случва в България. Икономическият, политическият и морален упадък ще дадат нов заряд в обществото и тласък към качествено нови промени през следващите години.

За бизнеса 2014 ще бъде година за преструктуриране и изграждане на нова фирмена култура. Компаниите ще се научат да използват по-ефективно ресурсите си, ще разберат, че хората са най-големият капитал, ще се стараят да задържат и обучават служителите си и да развиват техните професионални способности. Тези компании които могат да постигнат качествена промяна ще оцелеят през 2014 и ще се радват на добри резултати през следващите години.

По отношение на винарския бранш 2014 ще бъде много противоречива – от една страна ще има нарастване на потреблението, а от друга, ще има спад на средната продажна цена. В същото време разходите ще нарастват. Това ще постави компаниите от бранша в абсурдната ситуация, в която колкото повече продават толкова повече ще губят.

Но да погледнем по-философски на нещата, нека кажем и ние „това което не ни убива ни прави по-силни”.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ