Втори ден на совалките за нов кабинет, ГЕРБ и ДПС седнаха край масата за преговори

Втори ден на совалките за нов кабинет, ГЕРБ и ДПС седнаха край масата за преговори

Дамската контактна група на ГЕРБ в състав Цецка Цачева, Румяна Бъчварова и Менда Стоянова седна на масата за преговори в Народното събрание точно в 13.00 ч. днес във втория ден от политическата серия консултации за съставяне на нов кабинет. На ред днес е ДПС по поредността на влезлите според изборните резултати в 43-о Народно събрание партии. ГЕРБ обяви предварително миналата седмица, че ще проведе последователни срещи с всички парламентарно представени партии за съставяне на правителство без ДПС.

От страна на ДПС в консултациите днес участват Алиосман Имамов, Рушен Риза и Йордан Цонев. 

Вчера лидерът на Движението за права и свободи Лютви Местан пък декларира, че депутатите от неговата партия са готови да подкрепят правителство на малцинството безусловно и без да искат участие в него, за да не се стига до коалиции с националистическите "Атака" и "Патриотичен фронт".

Бойко Борисов обаче декларира, че ще настоява за правителство на споделената политическа отговорност с участие на политически фигури. Политическите совалки стартираха вчера с почти четиричасови преговори между ГЕРБ и БСП. След тях бе отчетено, че двете формации имат общи виждания по четири основни национални приоритета, но по други 8 са на различни позиции.

Очаквайте по-късно повече подробности

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Изненадващ ход: Путин се е обявил за "нулево" обогатяване на уран от Иран
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
Времето: Слънчево с температури до 37 градуса
Как да превърнем големите бизнес моменти в траен импулс на марката?