Градим България - предизборното мото на ГЕРБ

Градим България - предизборното мото на ГЕРБ

Председателя на предизборния щаб на ГЕРБ Цветан Цветанов обяви слогана на партията за предстоящите избори. „Това, което се стараем да направим през предстоящите няколко години, ние винаги изхождаме от това – да градим съответната община, да градим България, да градим структурите на ГЕРБ и затова всички ние от предизборния щаб на ГЕРБ се обединихме в слогана: „Градим България”. Градим София, градим Бургас, градим всяка една община, която ще бъде част от тази предизборна кампания”, каза Цветанов.

Същевременно допълни, че ГЕРБ вече е избрала и президентска двойка. Конкретни имена обаче не бяха споменати. Единствената информация, изнесена по темата е, че кандидат-президентът е български гражданин, който е живял в страната през последните пет години. На въпроса дали не е самият той, Цветанов отговори отрицателно.

Президентската двойка ще бъде обявена на 4 септември, докато последнтите кандидат-кметове малко по-рано - на 30 август.

В обновения централен офис на ГЕРБ, който бе тържествено осветен днес, работят 23-ма души. Месечният наем, който партията плаща за него, е 5500 лв.

„Това, което днес сме създали като условия за работа, е, за да могат да изпълняват по-всеотдайно задълженията си. Колегите, които идват от страната, няма да се налага да изчакват извън офиса”, каза още Цветанов.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп планира мито от 100% върху вноса на чипове. Ще има изключения за фирми, които инвестират в САЩ
Доверието на украинците към Зеленски е намаляло до най-ниското ниво от около 6 месеца
Белият дом: Тръмп е готов за среща с Путин, както и със Зеленски
„F-1“ стана най-касовият спортен филм и първи по приходи в кариерата на Брад Пит
Президентът на Аржентина обеща да не ругае опонентите си след „611 обиди за 100 дни“
Здравното министерство на САЩ спира финансиране от 500 млн. долара за РНК ваксини
ЕЦБ вижда риск за стотици хиляди работни места в еврозоната, ако Китай пренасочи търговия от САЩ към Европа
Пропускането на този PR ход може да спре растежа на вашия стартъп