Нов маркетинг директор в Медийна група България Холдинг

Нов маркетинг директор в Медийна група България Холдинг

Петко Михайлов е новият Директор Маркетинг на Медийна група България Холдинг, която издава водещите български ежедневници "24 часа" и "Труд", съобщиха от МГБХ. Той е от 11 години в Медийната група, като досега се е занимавал с маркетинга на списанията й. Сега към тези задължения ще прибави и координацията на целия отдел "Маркетинг", публичните събития на изданията, допълнителните продукти, участието на Медийната група във външни проекти.

Специализирал е Маркетинг и Финансов мениджмънт в Университета за национално и световно стопанство и Великотърновския университет. Преди да постъпи в отдел "Маркетинг" на групата е работил като мениджър във Vector Shipping & Trading и в Българска национална телевизия.

От 1 февруари, към екипа на Медийна група България Холдинг се присъедини и Иван Михалев. Той е назначен за Директор онлайн проекти.

Иван Михалев има 15 години журналистически стаж. Носител е на наградата „Черноризец Храбър” за разследваща журналистика през 2008 г. за злоупотребите в пътния фонд. До ноември 2012 г. бе управляващ редактор на сайта Capital.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ