Нов маркетинг директор в Медийна група България Холдинг

Нов маркетинг директор в Медийна група България Холдинг

Петко Михайлов е новият Директор Маркетинг на Медийна група България Холдинг, която издава водещите български ежедневници "24 часа" и "Труд", съобщиха от МГБХ. Той е от 11 години в Медийната група, като досега се е занимавал с маркетинга на списанията й. Сега към тези задължения ще прибави и координацията на целия отдел "Маркетинг", публичните събития на изданията, допълнителните продукти, участието на Медийната група във външни проекти.

Специализирал е Маркетинг и Финансов мениджмънт в Университета за национално и световно стопанство и Великотърновския университет. Преди да постъпи в отдел "Маркетинг" на групата е работил като мениджър във Vector Shipping & Trading и в Българска национална телевизия.

От 1 февруари, към екипа на Медийна група България Холдинг се присъедини и Иван Михалев. Той е назначен за Директор онлайн проекти.

Иван Михалев има 15 години журналистически стаж. Носител е на наградата „Черноризец Храбър” за разследваща журналистика през 2008 г. за злоупотребите в пътния фонд. До ноември 2012 г. бе управляващ редактор на сайта Capital.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Кая Калас: Нарушаването на румънското въздушно пространство от руски дронове е неприемливо
Росен Желязков: Има взети мерки за защита на въздушното ни пространство
Френският фермерски синдикат FNSEA призова за национален протест на 25 септември срещу Меркосур и митата на САЩ
Конференциите все още могат да донесат огромна възвръщаемост на инвестициите
Германските компании страдат от слабо интернет покритие въпреки милиардните инвестиции
На днешната дата, 15 септември. Рождениците днес
Цитат на деня
Американски дипломат изрази съжаление за имиграционната акция срещу южнокорейски работници