Парламентът прие отчета на СЕМ
Парламентът прие отчета на Съвета за електронни медии (СЕМ) за второто полугодие на 2011 г., информира БНР. В последния отчет се предлага ясно дефиниране на понятието „политическа реклама“. Тя трябва да е платена и да се разграничава от журналистическите форми.
В доклада е посочено, че по време на предизборната кампания за президент и местна власт са наблюдавани 19 телевизионни и 16 радиопрограми. 12 от тях са на обществени доставчици, 4 на БНТ и 8 на БНР.
„Имам възглед за това, че пада нивото на говорене и на комуникация в медиите. Санкциониращата роля на СЕМ е съществена. Приехме нови критерии тъкмо с този отчет. Печатът, жълтата преса остават нерегулирани”, заяви председателят на регулатора Георги Лозанов.
В свое изказване той допълни, че трябва да се мисли по закон за цялото медийно пространство. Това е един по-модерен тип на регламентация на електронните медии.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.