Парламентът прие отчета на СЕМ

Парламентът прие отчета на СЕМ

Парламентът прие отчета на СЕМ

Парламентът прие отчета на Съвета за електронни медии (СЕМ) за второто полугодие на 2011 г., информира БНР. В последния отчет се предлага ясно дефиниране на понятието „политическа реклама“. Тя трябва да е платена и да се разграничава от журналистическите форми.

В доклада е посочено, че по време на предизборната кампания за президент и местна власт са наблюдавани 19 телевизионни и 16 радиопрограми. 12 от тях са на обществени доставчици, 4 на БНТ и 8 на БНР.

„Имам възглед за това, че пада нивото на говорене и на комуникация в медиите. Санкциониращата роля на СЕМ е съществена. Приехме нови критерии тъкмо с този отчет. Печатът, жълтата преса остават нерегулирани”, заяви председателят на регулатора Георги Лозанов.

В свое изказване той допълни, че трябва да се мисли по закон за цялото медийно пространство. Това е един по-модерен тип на регламентация на електронните медии.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ