Парламентът прие отчета на СЕМ

Парламентът прие отчета на СЕМ

Парламентът прие отчета на Съвета за електронни медии (СЕМ) за второто полугодие на 2011 г., информира БНР. В последния отчет се предлага ясно дефиниране на понятието „политическа реклама“. Тя трябва да е платена и да се разграничава от журналистическите форми.

В доклада е посочено, че по време на предизборната кампания за президент и местна власт са наблюдавани 19 телевизионни и 16 радиопрограми. 12 от тях са на обществени доставчици, 4 на БНТ и 8 на БНР.

„Имам възглед за това, че пада нивото на говорене и на комуникация в медиите. Санкциониращата роля на СЕМ е съществена. Приехме нови критерии тъкмо с този отчет. Печатът, жълтата преса остават нерегулирани”, заяви председателят на регулатора Георги Лозанов.

В свое изказване той допълни, че трябва да се мисли по закон за цялото медийно пространство. Това е един по-модерен тип на регламентация на електронните медии.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите
Умният PR не е рекламен - той е целенасочен
Минната общност отбеляза деня на миньора с акцент върху бъдещето на индустрията
МОН предлага намаляване на часовете по чужд език в осми клас