Промяна в обучението по чужди езици: По-малко теория, повече практика

Промяна в обучението по чужди езици: По-малко теория, повече практика

Промяна в обучението по чужди езици: По-малко теория, повече практика

В края на 7-ми клас българските ученици трябва да говорят свободно чуждия език, който са започнали да изучават в началното училище.

За целта, се въвеждат нови единни учебни програми от втори до седми клас с по-олекотен откъм теория и граматика материал и повече практични знания и умения. Това обясни просветният министър Сергей Игнатов, който представи на кръгла маса днес проектите на новите програми по езиково обучение в начален и прогимназиален курс. Той уточни, че проектите са съгласувани с Общата европейска езикова рамка, която предвижда в края на началния етап (в края на четвърти клас) учениците да владеят съответния чужд език на ниво А1, а в края на прогимназиалния етап (в края на седми клас) - на ниво А2.

 Освен олекотяването на „високата теория” по думите на министър Игнатов, 60% от материала ще е за овладяване на нови знания, а 40% - за затвърждаване. Ще се въведе като задължителен компонент и работата по проект, за да се развива инициативността, креативността, критичното мислене и въображението на учениците, обясниха авторите на програмите.

 

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ