Рекламна кампания ще ни връща по родните курорти

Рекламна кампания ще ни връща по родните курорти

5,4 млн. лева струва рекламната кампания, която ще връща българите по родните курорти. Проектът се осъществява от  Министерството на икономиката, енергетиката и туризма и е наречен "Комуникационна кампания за насърчаване на вътрешния туризъм в България".

В основата на проекта е "откритието", е все повече от сънародниците ни предпочитат чуждите дестинации пред българските красоти. Според министерството, това се дължи най-вече на липса на информация за възможностите на българския туризъм. Такъв бил извода от специално поръчано маркетингово проучване. По-правдоподобно звучи друг резултат от сканирането на общественото мнение по въпроса. Според анкетираните качеството на туристическите услуги у нас не съответства на цената. А 30% от хората са посочили именно добрите цени в чужбина като основен фактор за избора на почивка там.

Шест пъти по-малко са реализираните нощувки на българи през 2008 г. в сравнение с 80-те години, а странати ни е сред 50-те държави в света с най-големи разходи за пътувания в чужбина, сочи изследването.

През последните години българските туристически фирми се обръщат към вътрешния пазар, но други все още разчитат на българите само в периоди на отлив на чужденци, смята Мариана Асенова, автор на "Наръчник на туристическия бизнес".

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ