Руски издания: България - евтината радост на европейците

Руски издания: България - евтината радост на европейците

В Гърция има всичко, в Испания – сангрия и Ибиса, в Италия – разпродажби и най-вкусната храна, в Турция е „ол инклузив”, на остров Кипър е горещо и красиво. Но тогава защо милиони туристи всяко лято избират България?

Всяка година над 6 милиона туристи от цял свят посещават България. От тях около милион са гърци, почти милион германци, половин милион руснаци, около 300 хил. украинци и много англичани, пише руското туристическо издание „Юромаг”. Останалите три милиона са разпределени сред туристите от Израел, Италия, Сърбия, Холандия, Унгария, Чехия и скандинавските страни.

Руснаците, британците и украинците идват в страната и заради евтините имоти, където може да живеят след като се пенсионират, а преди това изгодно да ги дават под наем. Гърците и сърбите са водени от „съседски подбуди”, германците са навсякъде и България не е изключение, но вероятно това не е всичко.

„България е най-евтиното място в Европа. Даже Турция в сравнение с нея е като Дубай. Две седмици на непрекъснати купони ми излизат едва 400 лири, при това не се лишавам от нищо”, посочва 22-годишният ирландец Тим.

29-годишният Вим от Белгия допълва, че „България е най-лудото място в Европа. Тук може всичко. Има море, слънце и е много евтино. Направо се чувстваш като милионер”.

Целият материал можете да прочетете тук.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

България отчита най-силен годишен ръст на производствените цени в ЕС
Терзиев за боклука в София: Няма да подпиша договор за 400 лв. щом в поръчката сме заложили 200
Канада изгуби дирите на повече от 47 000 чуждестранни студенти в местни унверситети
Индия има първи актьор милиардер, равен по богатство с Шварценегер, Риана и Тейлър Суифт
Израел започва прилагането на плана на Тръмп за Газа след реакцията на „Хамас“
ЕК ни удържа 200 млн. евро по Плана за възстановяване заради КПК, имаме 6 месеца да разрешим казуса
Неизвестно за известните: Счетоводител спасява от фалит бъдеща голяма комуникационна компания
Приятелство или управление? Критичният избор за малкия и среден бизнес