Ще рекламираме вината си в Швейцария, САЩ и Канада

Ще рекламираме вината си в Швейцария, САЩ и Канада

България ще рекламира вината си в Швейцария, САЩ и Канада. Това стана ясно след като Европейската комисия одобри план за промоции в трети страни. Програмата е българо-гръцка и е подадена съвместно от Националната лозаро-винарска камара и гръцката асоциация ENOABE, предава БГНЕС.

Целта й е популяризиране на български и гръцки качествени вина на пазарите на Швейцария, САЩ и Китай за срок от 3 години. Одобрената промоционална програма е на стойност над 4 и половина милиона евро.

Това е втората одобрена промоционална програма за вино и общо седма поред с българско участие като обект на промоция досега са бяло саламурено сирене, кашкавал, кисело мляко, лютеница, печена белена капия, конфитюр от рози, мармалад от шипки и компот от праскови, качествени вина.

Продуктите се рекламират на пазарите на Русия, Китай, Австралия, Бразилия, ОАЕ, САЩ, Швейцария, Украйна, Германия, Испания Полша и Румъния като общия бюджет на програмите надхвърля 25 млн. евро.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Имейлът не е мъртъв — но вашата стратегия може би е. Ето как да я съживите
Тази нощ преминаваме към зимно часово време
Япония вдигна изтребители, след като руски стратегически бомбардировачи прелетяха над Японско море
Тръмп: Китай може да помогне на САЩ в отношенията с Русия
Канцлерът Мерц очаква САЩ да освободят германското подразделение на „Роснефт“ от санкции
На фокус следващите седем дни: Избори в Аржентина, отчети от „Великолепната седморка" и заседания на Фед и ЕЦБ
Как успешните лидери се изправят на крака след провал
Започва плановият годишен ремонт на шести блок на АЕЦ "Козлодуй"