ЕК: Потребителските нагласи в еврозоната се подобряват

ЕК: Потребителските нагласи в еврозоната се подобряват

Индикаторът за потребителското доверие в еврозоната се възстанови през февруари, като се подобри с 1,7 процентни пункта до -19,0 пункта. Това  показват данни от последното икономическо проучване на Европейската комисия(EК), цитирано от Нова тв.

В същото време индикаторът в рамките на целия Европейски съюз се подобри с  1,5 пункта до - 20,6 пункта.

Индикаторът за икономически настроения (ESI) се понижи слабо през февруари с 0,1 процентни пункта, достигайки 99,7, докато в целия ЕС остана непроменен на ниво от 97,8 пункта.

Индикаторът за очаквания в заетост (EEI) на еврозоната пък се понижи слабо с 0,3 пункта, а в ЕС - с 0,4.

„Потребителите бяха по-позитивно настроени както за финансово състояние на домакинствата в изминалите месеци, така и за бъдещото финансово положение”, се посочва в проучването на ЕК, като се отбелязва, че мненията за общата икономическа ситуация „се проясняват значително”.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Д-р Стояна Нацева: Българката, която превръща човешката трансформация в стратегически ресурс за лидерство и бизнес
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 1 до 7 декември
Откритие: Древни статуи пренаписват праисторията на човечеството
Може ли Венецуела на отговори на евентуална американска атака?
Референдум: Швейцария отхвърли идеята жените да преминават военна служба
Токсичните хора, които спъват развитието ви в работата
Партньорите на OpenAI са натрупали дълг от близо 100 млрд. долара, за да финансират амбициите на стартъпа
Новата седмица започва със слънце и по-високи температури