Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Годишната инфлация във Франция достига 0,8 на сто през март

Инфлацията във Франция, която отразява динамиката на потребителските цени, се е ускорила през март с 0,2 на сто на месечна основа (спрямо февруари). Тя е в съответствие с предварителната оценка на френската статистическа агенция "Инсее" (INSEE), сочат окончателните данни, публикувани днес на сайта й.
На годишна основа (спрямо март 2024 г.) темпът на нарастване на потребителските цени във Франция се е увеличил до 0,8 на сто през миналия месец. Това равнище също съвпада с предварителната оценка на "Инсее", предава БТА.
Нарастването на цените на услугите във Франция през март е останало без промяна спрямо февруари и се е ускорило с 2,3 на сто спрямо март 2024 година.
Енергийните продукти са били с 1,5 на сто по-евтини на месечна и с 6,6 на сто на годишна основа.
Цените на хранителните стоки са нараснали с между 0,2 на сто и 0,7 спрямо февруари и с между 0,2 на сто и 3,8 на сто спрямо март 2024 година.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |Цитат на деня
Цитат на деня |Джо Байдън и Камила Харис влязоха в сблъсък на тема здравеопазване в дебат на демократите
Политика |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.